مستند «خاطرات همسایه نیاگارا» تولید جدید شبکه مستند شب گذشته با حضور مدیران شبکه مستند و بزرگان عرصه دوبله رونمایی و از بیش از 30 سال فعالیت هنری عباس نباتی هنرمند پیشکسوت دوبله تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۶۹

به گزارش جامجم، مراسم تجلیل از عباس نباتی هنرمند باسابقه عرصه دوبله شب گذشته ۲۶آبان با حضور استادان و صداهای ماندگار دوبله ازجمله منوچهر اسماعیلی، سعید مظفری، ناصر نظامی، حمید منوچهری، علی همت مومیوند، ابوالفضل توکلی، کارگردان و تهیهکننده مستند خاطرات همسایه نیاگارا و ابوالقاسم ناصری، مدیر تولید شبکه مستند و جمعی از علاقهمندان هنر دوبله در فرهنگسرای ابنسینا برگزار شد. در این مراسم عباس نباتی در مراسم تجلیل خود با قدردانی از حضور علاقهمندان و همکارانش گفت: از شبکه مستند سپاسگزارم که پروژه پاسداشت هنرمندان را ابداع کرد، این میتواند گامی برای پاسداشتهای بیشتر در سایر صنوف باشد؛ سپاسگزارم از رئیس شبکه مستند، مدیر تأمین برنامه و همه عزیزانی که به تولید این مستند کمک کردند.

دوبلور کارتونهای بهیادماندنی ایکیو سان، گربه سگ، بل و سباستین و همچنین دور دنیا در ۸۰روز و باخانمان افزود: امیدوارم جوانان همراه ما که در حال حاضر در کنار ما هستند و همینطور کسانی که در حال تعلیم هستند، موفق باشند و بتوانند دوبله را همانگونه که طی ۶۰ سال گذشته پویا بوده و کیفیت داشته است به سرانجام برسانند. دوبله زمانی لذتبخش است که کیفیت داشته باشد و مخاطب را به هیجان بیاورد.

در بخش دیگری از این مراسم ابوالفضل توکلی، تهیهکننده و کارگردان مستند خاطرات همسایه نیاگارا نیز سخنانی درباره ساخت مستند زندگی آقای نباتی بیان کرد.

این کارگردان گفت: نباتی جنس صدایی دارند که وقتی صحبت میکنند خودبهخود سبب زیباتر شدن اثر ازنظر شنیداری میشوند و من وظیفه خود دانستم مستند زندگی صاحب این صدای زیبا را مثل دیگر استادان دوبله که ساختم، بسازم. امیدوارم این فرصت وجود داشته باشد که زندگی بقیه پیشکسوتان دوبله و صدا را هم کارگردانی کنم. در ادامه این مراسم عباس نباتی، لوح یادبود شبکه مستند را از دستان منوچهر اسماعیلی دریافت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها