رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح جلسه دیروز این کمیسیون برای رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان به لایحه سی‌اف‌تی گفت: کارگروه مشورتی لایحه CFT در هفته جاری با حضور نمایندگان دولت، مجمع تشخیص و شورای نگهبان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۵۹

حشمتا... فلاحتپیشه گفت: وزرای امور خارجه، اطلاعات و معاونت حقوقی ریاست جمهوری، دو نفر از مجمع تشخیص مصلحت نظام، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و کارشناسان مرکز پژوهشهای مجلس در این جلسه حضور پیدا کردند.

نماینده مردم اسلامآباد غرب تصریح کرد: ایراد نخست شورای نگهبان به لایحه CFT مورد بحث و بررسی قرار گرفت زیرا بخش اعظم شورای نگهبان از جمله نتیجه گیری کلی و مغایر دانستن متن لایحه با منافع ملی کشور به این بند مربوط است. این بند مربوط به این است که آیا میتوان شرطی بر CFT قائل شد یا خیر؟

وی افزود: نمایندگان حاضر در کمیسیون، نمایندگان دولت و شورای نگهبان اظهارنظرهای مختلفی در این خصوص مطرح کردند؛ در نهایت پیشنهاد شد تا در مورد متنی که باید به رأی گذاشته شود کارگروه مشترکی تشکیل دهیم که اثر مشورتی داشته باشد لذا سعی میکنیم نمایندگانی از جریان‌‌های مختلف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، شورای نگهبان و دولت بویژه معاونت حقوقی ریاست جمهوری در این کارگروه حضور داشته باشند./ خبرگزاری خانه ملت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها