کرانچار: برای من پرسپولیس، استقلال یا تراکتور فرقی ندارد

پرواز امیدها به عمان

ملی‌پوشان تیم فوتبال امید ایران امروز تهران را به مقصد مسقط ترک خواهند کرد تا در مسیر آماده‌سازی برای حضور در المپیک 2020 توکیو، یک بازی تدارکاتی مقابل تیم امید عمان داشته باشند. به همین منظور فهرست 22 نفره‌ای از سوی زلاتکو کرانچار اعلام شد تا در اردوی مسقط، حضور داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۸۴

کرانچار، قبل از سفر تیم امید به مسقط در باره آخرین شرایط تیمش و برنامههای آتی گفتوگویی با «ورزش 3» انجام داد که مهمترین بخشهای صحبت او در ادامه آمده است:

در دیماه اردوی نهایی ما برای آمادهسازی برگزار میشود و در این ماه تیم کامل را در اختیار میگیریم و در تورنمنتی شرکت میکنیم که نشان میدهد چقدر پیشرفت کردهایم. در بهمنماه هم گرچه در تاریخ فیفا نیست تلاش میکنیم اردویی برگزار کنیم. باید بازی دوستانه برگزار کنیم چون تیم با بازی ثبات و کیفیت فنیاش بهتر میشود.

من نگاه نمیکنم بازیکنان عضو کدام تیم هستند و از بازیکنان آماده استفاده میکنم. مهم نیست بازیکنان عضو استقلال، پرسپولیس یا تراکتورسازی باشند و من آنها را در تیم ملی طبقهبندی میکنم. لیست را تشکیل میدهیم برحسب نیازهای تیم و راه دیگری نداریم. شما خواهید دید ما اصلا به هیچ باشگاهی لطف نکردهایم و کسانی که خط میخورند میتوانند برای باشگاهشان بازی کنند.

درحال حاضر لیستی که اعلام کردیم را به عمان میبریم، اما دو اردوی دیگر هم داریم و هر بازیکنی که شایستگی داشته باشد میتواند خودش را به لیست در این مدت برساند و در نهایت در دیماه (ژانویه) لیست نهایی تشکیل خواهد شد.

تیم امید امکاناتی مثل تیم بزرگسالان میخواهد چون المپیک یک چالش خیلی بزرگ است و همه از ما و این تیم نتیجه و صعود به المپیک میخواهند. به همین دلیل این تیم امید نیازمند و شایسته توجه از هر نظر است، چه از نظر سخت افزاری و مسائلی مثل لباس که هنوز در آن دچار مشکل هستیم. در حال حاضر آن تعداد لباسی که لازم است را نداریم و یک تعدادی هم با وجود اینکه قرار بود به ما داده شود هنوز ارائه نشدهاند. من شرایط را درک میکنم اما باید این مشکلات را کم کنیم و به سطحی برسانیم که این تیم سزاوار آن است.

فهرست کرانچار

سرمربی تیم امید ایران اسامی 22 بازیکن را برای بازی دوستانه با تیم عمان به شرح زیر اعلام کرد:

شهاب عادلی، محمد آقاجانپور، عارف آقاسی، دره محمدی، علی طاهران، امید نورافکن، ابوالفضل رزاقپور، ابوالفضل جلالی، محمد خدابندهلو، سینا زامهران، مهدی مهدیخانی، رضا شکاری، مهدی قائدی، حمید طاهرخانی، امیر روستایی، رضا کریمی، اللهیار صیادمنش، محمدرضا آزادی و رضا جبیره

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها