رکورددار آسیا در رشته پرتاب نیزه پس از دیدار با مقام معظم رهبری

مهدی علیزاده: یک فضای ملکوتی را تجربه کردیم

مهدی علیزاده رکورددار آسیا در رشته پرتاب نیزه درباره دیدار با مقام معظم رهبری می‌گوید: «یک مراسم بسیار خوب و روحانی. در عمرم مثل آن را ندیده بودم. فضا، فضایی ملکوتی بود که احساس می‌کنم جوانان ما را از حالت عادی خارج کرد. واقعا می‌گویم که اختیار از ما گرفته شده بود.»
کد خبر: ۱۱۷۶۶۳۹

او که جانباز است و پیشتر مدالش را به رهبری تقدیم کرده بود، ادامه داد:«خوشحالم از اینکه توانستیم آقای خامنهای را ملاقات کنیم. تا به حال این اتفاق برای من نیفتاده بود اما حاج محمود خسرویوفا شرایطی را فراهم کردند که این اتفاق بیفتد. برگزاری این دیدارها از لطف و بزرگواری ایشان است.»

علیزاده که در پرتاب وزنه هم شرکت کرده و با وجود آسیبدیدگی، مدال برنز گرفته است، در پایان گفت: «بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تفاوت زیادی وجود دارد. ما برای مسابقه دادن محدودیتهای زیادی داریم اما هرگز بین ما و آنها عدالت برقرار نبوده است. ما باید بیشتر تلاش کنیم و هزینههایی هم که برای ما با توجه به محدودیتها میشود بیشتر است. ورزش ما معلولان خیلی غریب است اما بچهها با غیرتی که دارند همیشه برای ایران افتخار آفرینی کردهاند. ما دوست داریم در همه زمانها دیده شویم و نه فقط در زمان بازیهای پارالمپیک و پاراآسیایی.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها