جام جم آنلاین از روند افزایش نرخ اجاره بها گزارش می‌دهد

حبابی که هنوز نترکیده است

عصر دیروز یک نفر از ساکنان فاز یکم مسکن مهر کمالوند در چاهک آسانسور این بلوک سقوط و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۶۷
جزئیات سقوط دختر خرم‌آبادی در چاهک آسانسور/ورود استاندارد به حادثه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید علیرضایی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، گفت: ساعت ۱۶ و ۵۴ دقیقه دیروز دوشنبه خبری مبنی بر سقوط یک نفر از ساکنان بلوک D۳۳ خیابان مهر شش، فاز یکم مسکن مهر کمالوند در چاهک آسانسور این بلوک به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع رسانی شد.

وی، ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه سریعا تیم های عملیاتی از ایستگاه امداد و ایستگاه شماره دو این سازمان به همراه خودرو سبک فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، تصریح کرد: تیم های عملیاتی سازمان پس از رسیدن به محل سریعا اقدامات لازم را برای خارج کردن جسد فرد فوت شده از چاهک آسانسور انجام دادند، سپس با هماهنگی نیروی انتظامی جسد فرد فوت شده تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل برای انتقال داده شد.

علیرضایی، گفت: فرد فوت شده خانمی جوان و بر اساس گفته خانواده حدود ۲۸ سال سن داشته که از طبقه سوم در چاهک آسانسور سقوط کرده و در دم فوت شده است.

وی، ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

نتیجه بررسی ها را اطلاع رسانی خواهیم کرد

مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به حادثه سقوط دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور مسکن مهر فرهنگیان کمالوند، گفت: ما کارشناسان خود را برای بررسی این حادثه اعزام کرده ایم.

وی، بیان داشت: بعد از بررسی حادثه از سوی کارشناسان علت این حادثه و استاندارد و یا استاندارد نبودن آسانسورهای این مسکن مهر را اعلام می کنیم، چرا که تعداد آسانسورها زیاد است، به برخی از آنها پروانه داده ایم و به برخی دیگر نداده ایم، باید کارشناس وضعیت را بررسی کند و سپس در این زمینه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیر کل استاندارد لرستان با اشاره به وضعیت آسانسورهای مسکن مهر در استان لرستان، گفت: ما بارها در جلسات مختلف در رابطه با آسانسورهای مسکن مهر هشدار داده ایم، متاسفانه در این زمینه اقدامی صورت نمی گیرد.

قنبریان، تاکید کرد: تنها حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد مسکن مهرهای لرستان دارای آسانسور استاندارد هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها