کد خبر: ۱۱۷۵۶۳۰

# لبنیات- قیمت

مفیدی از تهران:

بازهم لبنیات گران شد. قیمت شیر در عرض یک هفته حدود 20درصد دوباره گران شد این درحالی است که قیمت خرید شیر از دامداران هیچ تغییری نکرده است.

# توفان - تعطیل

شاهوردی از زاهدان:

بازهم به دلیل توفان شن و گرد و خاک، مدارس و اداره‌ها به حالت نیمه‌تعطیل و تعطیل درآمدند، چرا دولت برای حل این معضل همیشگی چاره‌ای نمی‌اندیشد؟

#لاستیک - قلابی

نوروزی از تهران:

اخیرا لاستیک‌های بی‌کیفیت و حتی کار کرده با تغییراتی در روکش آن به مردم به عنوان لاستیک نو به فروش می‌رسد که علاوه بر کلاهبرداری خطرات جانی نیز برای رانندگان دارد.

#خاموشی - اتوبان

میرزایی از کرج:

مدتی است تعدادی از چراغ برق‌های وسط اتوبان تهران - کرج، خاموش هستند و این خاموشی با تاریک شدن هوا، با توجه به حجم رفت و آمد خودروها در این اتوبان پرتردد، مشکلات زیادی را برای راننده‌ها به‌وجود می‌آورد.

#اعتیاد - تجمع

کاظمینی از تهران:

در بوستان مصطفی واقع در تهرانپارس کماکان خرده‌فروشان مواد مخدر و اجتماع معتادان در شب به یک معضل تبدیل شده است. خواهشمندیم مسؤولان محترم رسیدگی کنند.

#دلالان_ارز

حسینی از تهران:

خیابان میرداماد به نوعی به پاتوق دلالان ارز بدل شده است از نیروی انتظامی درخواست می کنیم با این افراد که گوشه و کنار این خیابان را به پاتوق تبدیل کرده اند برخورد کند.

#تعمیرکار-نرخ

اکبری از همدان:

تعمیرکاران خودرو نرخ مشخصی ندارند و سلیقه ای دستمزد می گیرند، این درحالی است که بازار لوازم یدکی نیز همین قدر آشفته است، از مسؤولان می خواهیم برای پایمال نشدن حقوق شهروندان به این آشفته بازار رسیدگی کنند.

#ساعت_ زباله

مهدوی از تهران:

شهرداری بارها تاکید می کند که ساعت جمع آوری زباله و تخلیه سطل‌های زباله مکانیزه 9 شب است اما پیمانکاران شهرداری به این مهم توجهی ندارند و به شکل سلیقه ای عمل می کنند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها