کد خبر: ۱۱۷۵۳۶۸

#توفان_شن

دهمرده از زابل:

مردم سیستان بهخاطر وزش توفان و ایجاد گرد و غبار شرایط بسیار نامناسبی دارند، اما مسؤولان فکری به حالشان نمیکنند. دستکم باید شرایط استفاده از خدمات بهداشتی مهیا باشد اما اهالی اینجا که از مشکلات تنفسی و چشمی رنج میبرند نمیتوانند براحتی از مراکز درمانی استفاده کنند.

#زلزله_کرمانشاه

قنبری از کرمانشاه:

حدود یکسال از زلزله کرمانشاه میگذرد، اما مسؤولان برای حل و فصل مشکلات مردم آنطور که باید اقدام نکردهاند، این دومین زمستانی است که زلزله زدگان کرمانشاه باید در کانکس و چادر سپری کنند.

#بوفه _ ناسالم مدارس

خانم بهشتی از تهران:

چرا باوجود ابلاغیه آموزش و پرورش مبنی بر فروش مواد غذایی سالم در بوفه مدارس، بازهم بوفه خیلی از مدارس پر از خوراکیها و تنقلات ناسالم است و ما باید نگران باشیم که بچهها چه چیزی از بوفه تهیه میکنند؟!

# شهرک - مشکلات

پوریوسف از آبادان:

آسفالت نامناسب، نبود فضای سبز، تردد خودروها همراه با گردوغبار و... از مشکلات اصلی خیابان 15 واقع در شهرک احمدآباد است و از شهرداری این منطقه درخواست رسیدگی دارم.

# رب - گوجه

رمضانی از آمل:

چرا باید برای خرید یک قوطی رب گوجه بیش از 15هزار تومان پول پرداخت کنیم؟ نبود نظارت و بازرسی به واحدهای تولیدی علت اصلی این تخلفات است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 30 مهر 1397 با عنوان «ترافیک-دستفروش» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: پرسنل امور ایستگاهها همراه انتظامات و پلیس مترو، در حد توان، نسبت به جلوگیری از بساطگستری دستفروشان اقدام میکنند، اما بنا به دلایل مختلف از جمله، نبود حمایت قانونی در برخورد قضایی با دستفروشان و استقبال تعدادی از مسافران از خرید اجناس بیکیفیت و ارزان و حمایت از دستفروشان، عامل مهمی در پافشاری این افراد برای حضور بیشتر در ایستگاههای مترو است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها