رهبر جنبش مسلمانان آمریکا از سیاست‌های خصمانه دولت دونالد ترامپ در تحریم ظالمانه علیه ملت ایران انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۲۰
انتقاد شدید رهبر جنبش مسلمانان آمریکا از تحریم‌ها علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، لوئیس فراخان که طی هفته اخیر در ایران به سر می برد امروز در یک نشست خبری با حضور نمایندگان خبرگزاری های داخلی و خارجی گفت: من در زمانی در ایران هستم که برادران و خواهران ایرانی به خاطر اعمال تحریم های ظالمانه ترامپ مورد هجمه قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در قالب برجام به طور کامل و به درستی عمل کرده است، افزود: این در شرایطی است که دولت آمریکا از این توافقنامه به صورت یکجانبه خارج شده و سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کرده است.

رهبر جنبش مسلمانان آمریکا گفت: تمام نهادهای ناظر بین المللی به صورت مستند اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران حتی یکی از موارد این توافقنامه را نیز نقض نکرده است.

فراخان همچنین با طرح این سوال که قرار بود در قالب این توافقنامه 150 میلیارد دلار پول در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد آیا پرداخت شده است یا نه، افزود: ایران به تعهد خود در تمام زمینه ها پایبند بوده است ولی طرف های قرارداد هنوز به طور کامل نتوانسته اند پایبندی خود را به آن نشان دهند.

رهبر جنبش مسلمانان آمریکا دلیل حضور خود در ایران را جزئی از خانواده ملت ایران بودن ذکر کرد و گفت: من شهروند دنیا هستم همانگونه که خانواده من در آفریقا، در آسیا و در تمام جهان است، خانواده من در ایران نیز هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سیاسی حاکم بر جهان و وجود ظلم، کفر و جنایت از جانب برخی از کشورهای بزرگ افزود: شیطان چهره مسیح و یهود را تغییر داده است بنابراین باید حضرت مهدی (عج) بیایند تا چهره شیطان را برملا کنند و بار دیگر دین را تطهیر و همه با برادری زندگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها