روز گذشته مراسم دومین سالگرد کوچ منصور پورحیدری، چهره محبوب استقلالی‌ها در بهشت زهرا و در قطعه نام آوران برگزار شد. سالگرد او امروز است ولی با توجه به این‌که دیروز تعطیل بود و همه راحت‌تر می‌توانستند در مراسم حاضر شوند، خانواده منصورخان تصمیم گرفتند تا آن را یک روز زودتر برگزار کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۶۲

ابتدا خانواده پورحیدری تمام هماهنگی‌ها برای برگزاری مراسم را انجام دادند ولی ظاهرا باشگاه استقلال لحظه آخر تصمیم گرفت برنامه‌های آنها را لغو و خودش مراسم سالگرد را برگزار کند. البته ظاهرا توقع خانواده پورحیدری این بود با توجه به خدمتی که این چهره تاریخی به باشگاه استقلال کرده است، آنها ضیافتی برگزار می‌کردند ولی باشگاه ترجیح داد تا این کار را انجام ندهد.

در مراسم دیروز چهره‌های زیادی حضور داشتند. علاوه بر هواداران استقلال، اکثر مسؤولان استقلال هم به بهشت زهرا رفتند. امیرحسین فتحی سرپرست استقلال که این روزها با مشکل دیسک کمر روبروست از جمله حاضران بود. نصرا... عبداللهی، اصغر حاجیلو، پرویز مظلومی، علی خطیر(معاون باشگاه)، هادی مباشری(معاون اجرایی باشگاه)، همسر مرحوم حجازی و خیلی از چهره‌های مطرح دیگر در مراسم حضور داشتند. همچنین وینفرد شفر با وجود شکست استقلال مقابل سایپا و تحت فشار بودن، تصمیم گرفت در مراسم حاضر شود و از جمله حاضران بود. البته او تنها کسی نبود که از تیم استقلال در مراسم حاضر شد. حتی دستیاران شفر از جمله کولی و ساشا شفر هم به بهشت زهرا رفتند. تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله سیدمهدی رحمتی سیدحسین حسینی، فرشید باقری، مهدی قائدی، سینا خادم‌پور و روزبه چشمی هم در مراسم حاضر شدند. نکته بسیار جالب حضور الحاجی گرو و نویمایر دو بازیکن خارجی استقلال بود که با حضورشان حاضران را سورپرایز کردند.

به گزارش جام‌جم خانم فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری بعد از مراسم درباره حضور شفر گفت: «واقعا این اتفاق تاکنون نیفتاده بود و برای اولین بار بود چنین چیزی می‌دیدم خود من وقتی بازیکنان استقلال، سرمربی تیم و بازیکنان خارجی را دیدم تعجب کردم و از همه آنها تشکر می‌کنم. برای خود من این موضوع خیلی جالب بود

البته در این مراسم اتفاقات دیگری هم رخ داد. بعضی از هواداران به فتحی می‌گفتند که بهتر است درهای تمرین را باز کنند تا آنها هم بتوانند از نزدیک نظاره گر کار شاگردان شفر باشند. در ادامه حتی کار به درگیری لفظی و بعد فیزیکی بعضی از هواداران هم کشید. آنها زد و خورد کردند و در این بین بعضی پیشکسوت‌ها و مسؤولان استقلال پادرمیانی کردند تا قائله یک جور ختم به خیر شود و مراسم را تحت تاثیر قرار ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها