مدیر امور توسعه سلامت بنیاد سلامت رضوی از برپایی پایگاه پایش سلامت زائر توسط این بنیاد در دهه پایانی ماه صفر در بست شیخ طبرسی حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۳۵
پایگاه پایش سلامت زائر در دهه پایانی صفر در جوار حرم رضوی برپا می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آستان نیوز، محمود ابراهیمی گفت: به همت این بنیاد پایگاه پایش سلامت زائر با نگاهی پیش‌گیرانه، از هشتم آبان 1397 هم‌زمان با سالروز اربعین حسینی به مدت 10 روز در بست شیخ طبرسی حرم مطهر رضوی دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: خدمات کنترل فشار خون، کنترل قند خون، اندازه‌گیری قد و وزن به منظور محاسبه شاخص توده بدنی یا BMI و بینایی‌سنجی با همیاری خادم‌یاران سلامت رضوی به‌صورت رایگان در این پایگاه به مراجعان ارائه می‌شود.

ابراهیمی گفت: همچنین با همکاری آستان قدس رضوی، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان کشور، خدمات پزشکی، پرستاری و دارویی رایگان در دهه آخر صفر به زائران پیاده پاکستانی و افغانستانی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا یک پایگاه سلامت در ورودی مرز میرجاوه و پایگاهی نیز در زائرسرای زاهدان برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده پاکستانی مستقر شده است. همچنین پایگاه سلامتی در مرز دوغارون به زائران پیاده افغانستانی خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیر امور توسعه سلامت بنیاد سلامت رضوی به زائران پیاده دهه آخر صفر توصیه کرد به منظور حفظ سلامتی خود از دریافت غذاهای نذری از افراد ناشناس خودداری و فقط ازغذاهایی که توسط موکب‌های شناسنامه‌دار در بین مردم توزیع می‌شود، استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها