سهراب مرادی: لوپتگی در حد نیمکت رئال نیست

تب ال‌کلاسیکو در اردوی وزنه برداری

«رئال مادرید در ال کلاسیکو از تعویض‌های لوپتگی ضربه خورد. به نظر من بیرون کشیدن رافائل واران در بین دو نیمه یک تصمیم اشتباه بود و کمک کرد تا بارسلونا در نیمه دوم سه بار دیگر دروازه رئال را باز کند. البته در بازی‌های قبلی هم از این دست تعویض‌های بد از لوپتگی دیده بودیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۷۸

لوپتگی به هیچ وجه در حد و اندازههای نیمکت تیم پرستاره رئال مادرید نیست. او در تیم ملی اسپانیا خوب کار کرده بود، اما هیچ افتخاری در سطح باشگاهی ندارد و از ابتدا نباید به عنوان سرمربی رئال انتخاب میشد.

شنیدم کونته قرار است جایگزین لوپتگی شود. فکر میکنم او در رئال نتواند موفقیتهایی را که در چلسی به دست آورد، تکرار کند. البته تفکرات تاکتیکی کونته را بیشتر از لوپتگی میپسندم.»

باور کنید یا نه، اینها نظرات فوتبالی سهراب مرادی است، اسطوره و رکورددار این روزهای وزنهبرداری دنیا. او طرفدار پروپاقرص رئال مادرید است و وقتی از او خواستیم درباره الکلاسیکو حرف بزند، قبل از هرچیزی گفت: نابود شدیم! سهراب مرادی یک فوتبالی تمامعیار است. از معدود وزنهبردارانی که میتواند ساعتها درباره فوتبال، با جزئیات برایت حرف بزند. طرفدار تیم خاصی نیست. هم پرسپولیس را دوست دارد، هم استقلال را و هم تیمهای اصفهانی را. داخل ایران فقط طرفدار یک تیم است، تیم ملی. اما در بین تیمهای خارجی، طرفدار رئال مادرید. البته اردوی تیم ملی وزنهبرداری یک رئالی دو آتشه دیگر هم دارد. بله! علی هاشمی. بازیکن محبوبش گرت بیل است و البته او هم مثل همه رئالیها ناراحت است از باخت تیمش در الکلاسیکو.

هاشمی در واکنش به باخت سنگین رئال مادرید مقابل بارسلونا جمله جالبی گفت: از چهارشنبه‌شب تا حالا از هرکی می‌پرسی رئالی هستی یا نه می‌گه نه، اما من هنوزم میگم یک رئالی هستم. فوتبال قشنگی‌اش به همین برد و باخت‌هاست...

علی هاشمی و سهراب مرادی، به همراه دیگر نفرات تیم ملی صبح جمعه راهی ترکمنستان می‌شوند تا در رقابت‌های جهانی 2018 شرکت کنند.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها