قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام برای چهارمین سال متوالی توفیق خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را در زمینه های بهداشت و درمان دارد.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۵۶
پزشکان جهادی در مسیر شوق خدمت «با تو تا حرم» +عکس و فیلم

به گزارش جام جم آنلاین، سازماندهی این نیروهای متخصص بدین صورت می باشد که در فاصله یک ماه مانده به اربعین، طی فراخوانی، از نیروهای درمانی داوطلب (اعم از پزشک، پیراپزشک، پرستار، فیزیوتراپ و...) برای خدمات‌رسانی در پیاده‌ روی اربعین دعوت می‌ شود.

امسال نیز تعداد ۱۰۰ نفر از دواطلبان حوزه درمانی به عنوان خادمان جهادی اربعین حسینی در رشته های پزشکی، پرستاری، داروسازی، فوریت های پرشکی به کشور عراق اعزام شدند.

همچنین پزشکان و نیروهای درمانی داوطلب درمانی در طول مسیر پیاده روی همراه زائران از نجف به کربلا به مدت ۴ روز متوالی حرکت نمودند و در قالب گروههای ۵ نفره با به همراه داشتن کوله های مجهز پزشکی و نصب پرچم‌هایی روی کوله‌هایشان که روی آن به 3 زبان فارسی،‌ عربی و انگلیسی اعلام شده آن‌ها عضو گروه پزشکی هستند، به طور سیار در خدمت زائرانی هستند که به‌دلیل خستگی نمی‌توانند خود را به پایگاه‌های پزشکی برسانند.

همچنین تمهیدات اولیه برای استقرار یک مرکز ثابت در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زوار تا پایان روز اربعین اندیشیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها