بامداد دیروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی 80 نقطه در نوار غزه را بمباران کردند. رژیم صهیونیستی مدعی بود این حملات به تلافی حملات راکتی فلسطینی‌ها طی روزهای گذشته بوده است. گروه‌های جهادی اعلام کردند با تمام توان با تجاوزات صهیونیست‌ها مقابله خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۵۶

به گزارش العالم، پهپادها و جنگندههای ارتش رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی را در نزدیکی گذرگاه کرم ابوسالم، واقع در جنوب شرقی نوار غزه هدف حمله قرار دادند.همچنین گزارش شد پایگاه البحریه، وابسته به گردانهای قسام، شاخه نظامی حماس نیز هدف حمله قرار گرفته است. شبکه تلویزیونی المیادین هم گزارش داد: اخبار اولیه حاکی است رژیم صهیونیستی شرق رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده است. رسانههای صهیونیستی نیز اعلام کردند، نیروی هوایی این رژیم با انجام حملات جدیدی علیه غزه مناطقی را در شمال غرب این شهر هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی 24 ساعت اخیر حدود 80 هدف را در نوار غزه هدف قرار داده است. آویخای ادرعی، سخنگوی رژیم صهیونیستی بر همین اساس گفت جنگندههای صهیونیستی دو پایگاه تولید سلاح پیشرفته در دو منطقه العطاطره و نتساریم، پنج نقطه نظامی در خانیونس، دیرالبلح، تلالزعتر، جبالیا و یک پایگاه آموزشی در رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادهاند. وی افزود همچنین یک تونل هجومی در خانیونس و نیز یک پایگاه رصد و مراقبت در بیتلاهیا واقع در شمال نوار غزه بمباران شد.

به گزارش منابع فلسطینی، روز جمعه مراسم راهپیمایی بازگشت در غزه برگزار شد و در جریان آن پنج فلسطینی به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر نیز زخمی شدند. در واکنش به این اقدام جنایتکارانه گروههای جهادی فلسطین چند موشک از نوار غزه به سمت شهرکهای اسرائیلی شلیک کردند. رژیم صهیونیستی تایید کرد 30 موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، اما سامانه موسوم به گنبد آهنین جلوی ده موشک را گرفته است.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت فلسطین در صورت تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پاسخ محکمتری خواهد داد. جنبش جهاد اسلامی افزود در صورت پایبندی دشمن به آتشبس ما هم به آن پایبند خواهیم ماند، اما در صورت تداوم بمباران غزه، مقاومت پاسخ به مراتب محکمتری به آن خواهد داد. جهاد اسلامی تاکید کرد ما بر اصل بمباران در مقابل بمباران و خون در برابر خون پایبند خواهیم بود. آخرین خبرهای روز گذشته حاکی بود پس از تماسهای مقامات قاهره با رهبران جنبش جهاد اسلامی این جنبش پذیرفت در نوار غزه آتشبس برقرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها