مرد سابقه‌دار که طلبه همدانی و همسرش را با ضربه‌های چاقو زخمی کرده بود‌، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۰۲

سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان به جامجم گفت: مرد معتاد شیشهای روز دوشنبه به یک روحانی که در همسایگی آنها در منطقه خضر شهر همدان زندگی میکرد حملهور شد. او سپس با ورود به داخل حیاط خانه با استفاده از سلاح سرد 2 ضربه چاقو به همسر وی وارد کرده و باعث زخمی شدن وی شد. ضارب هنگام فرار از محل جرم با دختر خردسالی که در کوچه در حال بازی بود برخورد و وی را نیز مجروح کرد و متواری شد. مرد معتاد که به خارج از استان گریخته بود که از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شد. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

کامرانی صالح ادامه داد: متهم دارای سابقه کیفری است، اما طبق اظهارات طلبه مجروح و پدر متهم آنها سالها بدون هیچ مشکل و تنشی با هم همسایه بوده و ارتباط داشتند. وضعیت جسمی طلبه همدانی رو به بهبود است، اما همسر وی در بیمارستان بعثت شهر همدان تحت عمل جراحی قرار گرفت. دختر خردسال زخمی هم بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

حمزه، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان نیز به میزان گفت: متهم پرونده در حال فرار از مرز آذربایجان غربی بود دستگیر شد و در حال انتقال به همدان است تا تحقیقات تکمیلی از او انجام گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها