معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

آستارا میزبان زائران خارجی در اربعین حسینی

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: شهرستان مرزی آستارا ۲ موکب با ۱۷ غرفه ماموریت اسکان و پذیرایی از زائران خارجی اربعین حسینی را به عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۰۱
آستارا میزبان زائران خارجی در اربعین حسینی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نیمی از ماموریت اربعین حسینی در استان گیلان بر دوش شهرستان مرزی آستارا است، اظهار کرد: در شهرستان مرزی آستارا ۲ موکب با ۱۷ غرفه ماموریت اسکان و پذیرایی از زائران خارجی اربعین حسینی را به عهده دارند.

وی افزود: اجرای بخشی از برنامه‌ها از جمله پخت غذای گرم، تامین پزشک و دارو در موکب ها، تقویت امکانات بهداشتی و درمانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی بر عهده سپاه ناحیه آستارا است.

بایرامی گفت: تعداد موکب‌های فعال سپاه قدس استان گیلان برای زائران خارجی در مجموع ۱۶ موکب و در شهر‌های نجف اشرف، کربلای معلی، مرز مهران و مرز زمینی آستارا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان شهرستان مرزی آستارا را نقطه‌ای از خاک عتبات عالیات عنوان کرد و افزود: شور حسینی را می‌توان از موکب‌های برپا شده در مسیر نجف به کربلا در این شهرستان مرزی به خوبی مشاهده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها