کد خبر: ۱۱۷۰۱۷۶

#سریال - گرانی

نصیرپور از تهران:

کارخانههای تولیدی لبنیات علاوه بر گران کردن چندباره تولیدات خود، محصولات خود را در بین فروشگاهها توزیع نمیکنند و بندرت تمام محصولات خود را به یک فروشگاه میدهند.

#بازنشستگان - دولت

یک بازنشسته از تهران:

چرا دولت به درد دل بازنشستگان گوش نمیدهد؟ موضوعات بیمه، مستمری ناچیز و تامین مایحتاج زندگی از مهمترین مشکلات این قشر است.

#سیل - خسارت

مهرپور از کیاسر:

دولت هیچ اقدام و کمکی به آسیب دیدگان بارندگیهای اخیر در استانهای شمالی کشور نکرده است، امیدوارم دولت محترم در تامین خسارات هنگفتی که به مردم وارد شده تلاش خود را بهکار گیرد.

#پارک - دوبله

افضلی از تهران:

توقف خودروها به شکل نامناسب در کوچه ولیعصر واقع در خیابان زهدی تهرانپارس با توجه به وجود یک داروخانه شبانهروزی در این مکان، باعث مشکلاتی برای مردم و اهالی این محله شده است.

#لامپ - نوسازی

بیضائی از تهران :

در خیابان امیرنیای استاد حسن بنا تمامی چراغهای روشنایی لامپهای گازی قدیمی است که برای خنک شدن چند ساعت خاموش میشود، از مسؤولان محترم درخواست میشود این لامپها را تعویض کنند.

#یخبندان - لواسان

معصومی از لواسان:

با نزدیک شدن فصل سرما و بارندگی و یخ زدگی بیشتر جادهها و آسفالتهای لواسان دچار لغزندگی میشود که امیدوارم مسؤولان راه و شهرسازی اقدامات پیشگیرانه را برای حل مشکلات بیندیشند.

#وعده - زیرگذر

ابراهیمی از تهران:

بعد از سالها که مسؤولان مترو و شهرداری منطقه پیروزی راجع به زیرگذر مترو نیروهوایی و حل مشکلات تردد و ترافیک وعدههایی داده بودند هنوز این شعارها عملی نشده و این خیابان با مشکلات زیادی مواجه است.

#ورزشگاه - بابل

رحمانی از بابل:

زمین فوتبال خونه به خونه بابل با توجه به هواداران بیشمار این تیم وضع نامناسبی دارد، چرا مسؤولان وزارت ورزش اقدامی بابت ساخت ورزشگاهی جدید در این شهر نمیکنند؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها