بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور برنامه‌های ورزشی تلویزیون که نامش با برنامه «ورزش و مردم» گره خورده بود عصر روز گذشته در بیمارستان‌ بهمن تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۹۲

به گزارش خبرنگار جامجم، شفیع در حالی راهی دیار ابدی شد که در 62 سالگی به دلیل ناراحتی قلبی بستری بود. او از اوایل دهه شصت در شبکه اول سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار بود. شفیع را میتوان از نخستین نسل برنامهسازان ورزشی دانست که بعد از انقلاب و از دهه شصت راهی تلویزیون شدند.

شفیع در چند سال گذشته هم رئیس فدراسیون هاکی بود و تا همین هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش میبرد و مدت ها بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

برنامه ورزشی او که یکی از قدیمیترین برنامههای ورزشی رادیو تلویزیونی محسوب میشود سالها صبحهای جمعه مهمان خانواده چند میلیون ایرانی از چند نسل بود. بسیاری از گزارشگران و برنامهسازان تلویزیونی مانند عادل فردوسیپور، جواد خیابانی و مزدک میرزایی در سابقه فعالیت حرفهای خود در برنامههای ورزشی تلویزیون با این برنامه هم سابقه همکاری دارند. شفیع در مورد «ورزش و مردم» گفته بود این برنامه برای شبکه اول سیما یک تاریخ است. روزنامه جامجم ضایعه درگذشت این همکار قدیمی تلویزیون را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش ایران تسلیت میگوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها