نمایشی که مهدی سلطانی بازیگر اصلی آن است برای طراحی پوسترش فراخوان داده

برای «شاه‌لیر» طراحی کنید!

چند روز پیش هم در این صفحه از جام‌جم نوشتیم که نمایش «شاه ‌لیر» قرار است روی صحنه برود. حالا هم مسوول روابط عمومی این نمایش به ما خبر داده قرار است مسابقه‌ای برای طراحی پوستر این نمایش برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۴۴

بنابراین اگر طراح گرافیک هستید بشتابید. نمایش شاه لیر اثر جاودانه ویلیام شکسپیر از اواسط آبان با دراماتورژی و کارگردانی مسعود دلخواه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه میرود و ماجرای مسابقه طراحی پوسترش هم از این قرار است که به منظور ارجنهادن به طراحان گرافیک و کشف و معرفی هنرمندان مستعد و ناشناخته این عرصه، از همه علاقهمندان در تهران و دیگر شهرها دعوت شده پس از خواندن نمایشنامه شاه لیر اثر ویلیام شکسپیر، در یک رقابت سالم هنری شرکت کرده و طرحهای خود را برای پوستر تئاتر شاه لیر به ایمیل kinglear.tehran2018@Gmail.com ارسال کنند.

نکته جالبی هم که در فراخوان این مسابقه ذکر شده این است: در مواجهه با این نمایشنامه کلاسیک، اجرایی با رویکرد مدرن و همراه با رگههای پستمدرن مد نظر است.

آخرین مهلت برای ارسال آثار، سیاُم مهر ۱۳۹۷ و تاریخ اعلام نتیجه پوسترهای برگزیده، اوایل آبان ۱۳۹۷ است که توسط دبیر فراخوان، محسن عامل انجام خواهد شد.

همچنین برای طرحهای برگزیده ارسالی جوایزی به شرح زیر در نظر گرفته شده است. نفر اول:
ده میلیون ریال، نفر دوم: پنج میلیون ریال و نفر سوم: ۲/۵ میلیون ریال و همچنین از طراحان اول تا بیستم پوسترهای ارسالی، برای شرکت در نمایشگاه پوستر تئاتر شاه ‌لیر در لابی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تهران در طول اجراها دعوت به عمل می‌آید.

شیوه و شرایط ارسال اثر هم به این شرح است: قطع آثار: 70×50 سانتی‌متر | رزولوشن: 250dpi | فرمت: jpg و به‌صورت. RGB حجم فایل‌های ارسالی: حداقل 3mb و حداکثر 6mb . در قسمت Subject ایمیل، عبارت «فراخوان پوستر تئاتر شاه ‌لیر» ذکر شود و همچنین نام، نام خانوادگی، تعداد آثار و شماره تماس خود را در متن ایمیل عنوان کنید. اسم فایل‌های ارسالی را به‌صورت انگلیسی قید کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها