فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور از درگیری محیط‌بان شیرازی با شکارچیان غیر‌مجاز در منطقه حفاظت‌شده تنگ بستانک استان فارس خبر داد و گفت: این محیط‌بان از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و هم‌اکنون متهم این حادثه شناسایی و حکم قضایی برای بازداشت وی صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۷۱

به گزارش آنا، جمشید محبتخانی، با اشاره به حادثه درگیری بین محیطبانان و شکارچیان استان فارس گفت: ساعت هفت صبح جمعه در برخورد یکی از محیطبانان استان فارس با شکارچیان، درگیری بهوجود آمد. محبت خانی در توضیح بیشتر گفت: محیطبان امینا... هوشمندی در منطقه شکارممنوع کوه خرسی، متوجه حضور شکارچیان غیر مجاز شد، اما آنها با هشدارهای این محیطبان متوقف نشدند و در نهایت این برخورد منجر به درگیری شد.

وی افزود: در پی این درگیری، شکارچی غیرمجاز با سلاح ساچمهزنی به ساق پای چپ محیطبان شلیک کرد و از محل حادثه متواری شد. فرمانده یگان حفاظت محیطزیست کشور در ادامه گفت: خوشبختانه با پیگیریهای صورتگرفته، شکارچی متخلف شناسایی و حکم قضایی ورود به منزل وی را دریافت کردهایم و در حال دستگیری شکارچی متخلف هستیم. محبت‌‌خانی در مورد وضعیت جسمانی محیطبان مصدوم نیز گفت: پس از بروز این حادثه، امینا... هوشمندی، محیطبان مصدوم این حادثه از طریق اورژانس هوایی به مرکز درمانی شیراز منتقل شد و خوشبختانه وضعیت مساعدی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها