فرمانده انتظامی استان همدان از انجام ۵۰۰۰ عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان همدان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۲۴
انجام ۵۰۰۰ عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان همدان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر،سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش ازظهر شنبه در دیدار امام جمعه همدان بابیان اینکه امسال در هفته ناجا ۱۱۰ برنامه مختلف در استان برگزار خواهد شد؛ از انجام ۵ هزار عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کشف ۴ تن انواع مواد خبر داد و گفت: ۲ هزار خرده‌فروش و ۳ هزار مصرف‌کننده نیز در این زمینه دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ باند مواد مخدر در استان همدان شناسایی و متلاشی شده است، عنوان کرد: در این زمینه ۱۰۸ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان از برگزاری ۴۹۹ کارگاه آموزشی مقابله با مصرف مواد مخدر خبر داد و تاکید کرد: یک‌هزار نفر از طریق سامانه ۱۹۷ و به صورت چهره به چهره و با هدف حل مشکلات آموزش دیده اند.

وی با بیان اینکه ۱۹ باند سرقت طی نیمه نخست امسال در همدان متلاشی شده است، از دستگیری یک‌هزار نفر در این زمینه خبر داد و گفت: با تلاش مأموران انتظامی ۱۵۰ سارق سابقه‌دار دستگیر شده که شامل سارق احشام، منزل و خودرو است.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان، این مهم را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان و اضافه کرد: در همین راستا ۱۱۴ باند فعال در حوزه قاچاق شناسایی و منهدم شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۱۱۰ میلیارد تومان بوده و در این حوزه نیز با رشد ۱۳ درصدی مواجه بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان از تشکیل ۲ هزار و ۱۰۰ پرونده در این زمینه خبر داد و تأکید کرد: ارزش ریالی ۵۷ درصد کالاهای قاچاق بالای ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

سردار کامرانی‌صالح از کاهش ۲۰ درصدی تصادف در استان همدان خبر داد و در ادامه تأکید کرد: در نیمه نخست امسال صدور گذرنامه ۱۸ هزار فقره، نظارت بر اماکن عمومی ۴ هزار پرونده و صدور گواهینامه نیز به بیش از ۲۲۱ هزار مورد بوده است.

وی شماره‌گذاری خودرو و موتورسیکلت در نیمه نخست امسال را ۹ هزار مورد عنوان کرد و در ادامه با اشاره به آمار بالای نزاع‌های فردی، از رتبه دهم همدان در این زمینه سخن به میان آورد.

وی با اشاره به انجام ۴۹۳ هزار تماس مردمی با مجموعه ناجا، از تشکیل ۳۶ هزار فقره پرونده قضایی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار پرونده منجر به صدور احکام و ابلاغ شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز بابیان اینکه نیروهای مسلح زینت حکومت الهی و عزت دین خدا هستن به به همایش غرور آفرین بسیجیان ولایت در سراسر کشور اشاره کرد و گفت:جان ومال مردم به برکت این قوای قدرتمند در اقصی نقاط کشور حفظ می شود و خدا می داند که اگر این نیروها قدرتمند نباشند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی با اشاره به وصیت امیرالمومنان برای امام حسن(ع) گفت: تا نیروی انتظامی قدرتمند و منظم نباشد نمی توان به جامعه نظم داد چرا که انسان خود خواه وخود کامه، خود محور وخود پرست است وهمیشه می خواهد از مرز قانون عبور کند وآن وقت امنیت مردم را سلب می کند.

نماینده ولی فقیه دراستان خطاب به نیروهای انتظامی گفت:شما باید در مقابل حربه ها و شگردهای دشمن قوی تر باشید چرا که حق ضعیف پایمال است وباید روز به روز بر توانمندی خود بیفزاییم.

وی با اشاره به ارزش وجایگاه پاسداری از امنیت گفت:یک ساعت پاسداری از حریم دین خدا وجان ومال وناموس مردم ثوابش از عبادت هزار عابد در یک سال است که تمام روزها را روزه وشب ها را احیاء بگیرد واین خیلی ارزشمند است.

امام جمعه شهر همدان گفت:پلیس آمریکا در سال چندین نفر را به ضرب گلوله از پای درمی آورند ودر دادگاه هم قاتل تبرئه می شودو وقتی که آنان را با پلیس جامعه اسلامی مقایسه می کنیم باید قدردان وشکرگزار باشیم.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه همدان گفت:کارکنان نیروی انتظامی با جانفشانی به وظیفه خود در قبال جامعه ومردم عمل می کنند وما هم وظیفه داریم قدردان زحمات آن ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها