شفر در مسجد سلیمان دبل می‌کند؟

استقلال به دنبال خانه شماره 7

تیم ملی فوتبال استقلال تهران ساعت 18 و 15 دقیقه امروز دیدار عقب‌افتاده هفته ششم خود مقابل تیم خوب نفت مسجدسلیمان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۸۵

این دومین بازی استقلال شفر در برابر نفت مسجدسلیمان به فاصله چهار روز است. روز سهشنبه این دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور به مصاف هم رفتند که آن بازی با یک گل به سود استقلال تمام شد تا استقلال در یک هشتم نهایی آن جام برابر سایپا قرار بگیرد. حالا این بازی تکرار میشود و این بار در چارچوب لیگ برتر. استقلال فصل را بخوبی آغاز نکرده و تا اینجای کار، اوضاع بر وفق مراد وینفرد شفر نبوده است؛ اما شفر گفته آدمی نیست که تسلیم شود. او گفته میخواهد مبارزه کند؛ اما اینکه میتواند مانند فصل قبل به هدفش برسد یا خیر، سوالی است که زمان به آن پاسخ میدهد.

استقلال با همان بضاعت چهار روز قبل به دیدار نفت میرود. با همان بازیکنان و شاید هم با همان ترکیب. استقلال در آن بازی مهدی رحمتی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، میلاد زکیپور، علی کریمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، اللهیار صیادمنش و الحاجی گرو را در ترکیب قرار داد؛ اما ترکیب امروز فقط برای شفر مشخص شده و باید دید از چه بازیکنانی استفاده میکند. البته گفته میشود شاید سید حسین حسینی دروازهبان شماره یک استقلال باشد. مهدی قائدی که از تعویض خود در بازی چهار روز قبل به شدت ناراحت بود شاید باز هم فرصت بازی پیدا کند چون دست شفر بسته است؛ اما قائدی باید بداند که این گونه اعتراضها نمیتواند بازیکن را به ترکیب اصلی ببرد. اگر استقلال بتواند در فاصله چهار روز به دومین برد خود در مسجد سلیمان دست پیدا کند، میتواند به لطف 3 امتیاز بازی امروز خود را از مکان یازدهم جدول به خانه شماره 7 برساند تا کمی هم آرامش را لمس کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها