اینستاگرام با بیش از 250 میلیون کاربر فعال روزانه، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری عکس است که علاوه بر عکس‌ها به‌صورت پست، قابلیت ارسال استوری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۶۸

همانطور که میدانید استوریها پس از 24ساعت از دسترس خارج میشوند و شما میتوانید در صورت تمایل استوریها را نشانهگذاری کنید تا در آینده نیز کاربران بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

در این میان گاهی ممکن است یکاستوری را نشانهگذاری نکنید و بعد از مدتی دلتان هوای آن استوری را کند! در این شرایط میتوانید با یک ترفند ساده به همه استوریهایی که قبلا ایجاد کردهاید، دسترسی یابید و در صورت نیاز آنها را نشانهگذاری کنید یا حتی بدون نیاز به طراحی مجدد، استوری را دوباره در پروفایل خود قرار دهید.

برای انجام این کار کافی است این مراحل را دنبال کنید:

به حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد شوید.

از پایین- سمت راست، روی آیکون پروفایل کاربری خود فشار دهید.

از بالا- سمت راست در کنار منوی اصلی، روی آیکون ساعت که برگشت زمان را نشان میدهد، فشار دهید.

اطمینان پیدا کنید در بالا- سمت چپ گزینه Stories Archive فعال است و در ادامه پس از مرور و انتخاب هریک از استوریهای قبلی خود با استفاده از گزینه Share یا Highlight نسبت به انتشار مجدد یا نشانهگذاری استوری اقدام کنید.

برنامههای اخیر در موهاوی

نسخه جدید سیستمعامل مک اواسایکس با نام Mojave (موهاوی) امکانات متعددی را در خود جای داده که یکی از مشهودترین آنها، ایجاد فهرستی از نرمافزارهایی در نوار داک است که بتازگی در سیستمعامل اجرا شدهاند.

این فهرست شاید برای کاربران مفید باشد، اما برای اغلب آنها فقط ایجاد مزاحمت میکند و باعث شلوغی نوار داک میشود.

چنانچه شما نیز جزو افرادی هستید که استفاده نکردن از این قابلیت را به شلوغ بودن نوار داک ترجیح میدهید، کافی است از این ترفند کمک بگیرید:

به تنظیمـــــات سیســــتم (System Preferences) مراجعه کنید.

به بخش Dock مراجعه کنید.

علامت چکمارک کنار گزینه Show recent applications in Dock را غیرفعال کنید.

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها