با تائید مدیران و کادر فنی باشگاه بارسلونا، لیونل مسی باز هم به تیم ملی آرژانتین باز خواهد گشت، اما بازگشت او این بار متفاوت خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۳۳
بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش 11، لیونل مسی دوران سختی را در جام جهانی 2018 روسیه پشت سر گذاشت، او بدترین روزهای فوتبال حرفه ای اش را در جام بیست و یکم تجربه کرد؛ در روزهایی که خورخه سامپائولی با بی کفایتی اش آرژانتین را به زانو درآورد تا لیست 23 نفره آلبی سلسته غیر از ویلی کابایرو از لئو دستورات فنی را بگیرد!

در لیست اعلامی لیونل اسکالونی و پابلو آیمار مربیان موقت آرژانتین به درخواست مسی احترام گذاشته شد و او به طور موقت به تیم ملی فراخوانده نشد تا با این حرکت، مسی خود تحریک شود و دلتنگی بی حد و وصفش را برای پیراهن تیم ملی مادری علنی کند و با اعلام رسمی آمادگی اش برای حضور در اردوهای آرژانتین، بار دیگر اردوی هم ملیتی های خود را هیجان زده کند.

مسی اما تحت شروط خاصی بازگشته است! لئو قرار نیست تا ابد در آرژانتین باشد! او به صورت کاملا واضح اعلام داشته است که فقط در رقابت های کوپا آمریکا 2019 برزیل حاضر خواهد بود و فقط برای قهرمانی در خاک دشمن دیرینه شان انگیزه پیدا کرده است که به میدان نبرد های ملی بازگردد! در صورتی که آرژانتین به قهرمانی در کوپا دست پیدا کند لئو در جام جهانی 2022 هم حاضر خواهد بود! اما اگر روال همچون سابق باشد، او در همین تورنمنت برای همیشه از بازی های ملی کنار خواهد رفت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها