معاون اول قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای سه مفسد اقتصادی در دادگاه بدوی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۹۲

به گزارش فارس، غلامحسین محسنیاژهای در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار کرد: درباره مبارزه با مفسدان اقتصادی نخستین خبر این است که در دادگاههای ویژهای که در تهران تشکیل شده؛ 35 نفر محکوم شدند که از این تعداد سه نفر بهعنوان مفسد فیالارض به اعدام محکوم شدند که البته حکم آنها غیر قطعی است و اگر دیوان عالی کشور تایید کند اجرایی خواهد شد.

وی افزود: اما در دادگاه بدوی این سه نفر محکوم به اعدام و بقیه محکوم به حبس شدند؛ البته ممکن است انفصال و رد مال نیز داشته باشند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: برخی از آنها به 20، ده یا 12 سال و پایین‌تر محکوم شده‌اند. محسنی اژه‌ای با اشاره به این‌که امروز کسانی هستند که در بخش حمل و نقل فعالیت دارند و خدمت‌رسانی می‌کنند؛ افزود: در این بین افرادی به تحریک دشمن در امر نقل و انتقال خلل ایجاد می‌کنند؛ کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند بویژه کسانی که کامیون داران را تهدید کرده یا از تردد آنها جلوگیری می‌کنند؛ بدانند مجازات سختی در انتظار آنهاست. وی گفت: البته در این باره به همه دادستان‌ها تاکید شده که با کمک نیروی انتظامی در دستگیری افرادی که از این طریق اخلال و تهدید ایجاد می‌کنند، اغماض نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها