واکنش آمانو به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر اطلاعات دریافتی را معتبر تلقی نمی‌کند

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

نتانیاهو هر ساله یک نمایش کمدی اجرا می کند

علاء الدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم‌صهیونیستی با داشتن بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته ای مهمترین و بزرگترین کانون خطر در غرب آسیا محسوب می شود و برای اینکه خود را از این اتهام مبرا کند فرافکنی کرده و ایران را در افکار عمومی جهان خطرناک توصیف می کند.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۵۳
نتانیاهو هر ساله یک نمایش کمدی اجرا می کند

نماینده بروجرد و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه سیاستی که رژیم صهیونیستی در پیش گرفته هدف کاذب و دروغینی را ترسیم می کند افزود: نتانیاهو با نشان دادن تصاویر کمدی، قصد دارد به افکار عمومی جهان بگوید ایران خطری بزرگ برای منطقه است در حالیکه طبق گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی،فعالیت ایران ۱۲ بار مورد تایید این سازمان قرار گرفته و تحت نظارت سازمان عمل شده، و رژیم صهیونیستی که هیچ نظارتی بر عملکردش وجود ندارد دارای ده ها بمب هسته ای است.

بروجردی با تاکید بر اینکه صحبت های نخست وزیر رژیم غاصب ،پوشالی و تحمیلی صهیونیستی در سازمان ملل جدی گرفته نمی شود گفت: شاهدیم که سخنان نتایاهو هر ساله به سخره گرفته می شود و سخنرانی وی هر سال به یک نمایش کمدی تبدیل می شود.

عضو کمیسیون امینت ملی وسیاست خارجی مجلس در خصوص اینکه چرا نتانیاهو تلاش می‌کند ایران را مرکز و محور گفتگوهایش قرار دهد یاد آور شد:نتانیاهو با جلب توجه جهان به سمت ایران قصد دارد رژیم پوشالی خود را از هرگونه اتهامی مبرا کند لذا با متهم کردن ایران به ساخت سلاح های اتمی تمام تلاش خود را می کند تا جهان را از جنایاتی که انجام می دهد غافل کرده و به سمت و سوی دیگری منعکس کند.

وی گفت: ایران بزرگترین و مهمترین کشوری است که در مقابل سیاست های ظالمانه رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم غاصب ایستاده و بزرگترین پشتوانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بشمار می رود به همین دلیل شاهد مخالفت رژیم اشغالگر قدس با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بروجردی در مورد همکاری آل سعود با رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد:در طول چند سال اخیر رژیم صهیونیستی با عربستان و آل سعود رابطه ویژه‌ای برقرار کرده و عملاً نوعی همپیمانی میان آنان ایجاد شده و با چنین پروژه‌های قصد دارند ضمن همکاری جدی با یکدیگر در عرصه مسائل اطلاعاتی و مسائل بین المللی جایگاه ایران را تضعیف نمایند.

وی در خصوص واکنش ایران نسبت به نمایش‌های نتانیاهو در سازمان های ملل متحد گفت:نباید سخنرانی نتانیاهو را جدی گرفت چون دنیا واکنش جدی به این اظهارات نشان نمی دهد و آنرا یک نمایش کمدی می داند.

بروجردی با اشاره نقش حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی افزود:آمریکا در هر شرایطی حامی رژیم صهیونیستی است و اگر این حمایت نبود این رژیم غاضب نمی‌توانست به حیات خود در منطقه ادامه دهد بنابراین تنها حکومت درمقابل این رژیم را جمهوری اسلامی ایران می داند که باید بنا برسیاستهای اتخاذ شده، با هر شیوه ای تضعیف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها