رئیس رسانه ملی در مراسم رونمایی از 130 مستند شهدای مدافع حرم اعلام کرد:

درباره شهدای سراسر کشور مستند تولید می‌شود

در مراسم رونمایی از ۱۳۰ مستند تولید مراکز استانی صدا و سیما، معاون رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: این روزها همه ما در حالی معنای استقلال، آزادی و غرور ملی را درک می کنیم و این صلابت و آزادگی را مرهون جانفشانی این مردان مرد هستیم که بهترین فرزندان این مرز و بوم به شمار می‌روند.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۰۳
فاز دوم مستند شهدای مدافع حرم در دستور کار صداوسیماست

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، علی دارابی افزود: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس 130 مستند بلند و نیمه بلند تلویزیونی که در صداوسیمای استان‌ها تولید شده رونمایی شد که نشان دهد ما هم در رسانه‌ملی قدردان این مجاهدت‌های مدافعان حرم بوده‌ایم که از اعتقادات، آرمان‌ها، امنیت، مرزهای عقیدتی و جغرافیایی ما و منطقه اسلامی و شیعی جانانه دفاع کردند و امروز با صدای رسا اعلام می‌کنیم ما هم در این جبهه شریک بوده و هستیم.

دارابی خاطرنشان کرد: آنچه باعث شد این مجموعه‌های مستند ساخته شوند اتفاقی بود که در سفر استانی رئیس سازمان صداوسیما به آذربایجان غربی افتاد. جایی که یسنا پورقاسم دختر یکی از شهدای مدافع حرم بود که در فرودگاه به استقبال ما آمد و آنجا رئیس صداوسیما به ما گفتند ما باید به این خانواده های معظم ادب و احترام کنیم و به منزل این ها برویم. این ادب حضور و تکریم از خانواده معظم شهدا سرآغاز تولید این مجموعه‌هایی است که امروز رونمایی شد که به زودی در شبکه‌های سراسری، استانی و برون‌مرزی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها