سیدجلال جواب می‌دهد؛ داربی بی‌احترامی به هواداران بود؟

برای ما السد از داربی مهم‌تر است

در حالی که همه از تماشای بازی کلافه شده بودند و به جرات می‌توان گفت این مسابقه یکی از ضعیف‌ترین بازی‌ها فصل بوده، سید جلال حسینی حرف متفاوتی می‌زند. کاپیتان قرمزها می‌گوید: «بازی جذابی بود! دو تیم همه تلاش‌شان را کردند و نشد که بازی برنده داشته باشد.»
کد خبر: ۱۱۶۶۹۳۰

او درباره انتقادها از عملکرد استقلال و پرسپولیس و اینکه بازی آنها به نوعی بیاحترامی به هواداران بود، جواب میدهد: «نه اینطور نبود. شرایط ما را درک کنید. دو تیم بازیهای سنگینی در آسیا داشتهاند. تازه ما باید با السد هم بازی کنیم که واقعا تیم قدرتمندی است. استقلال هم با این تیم بازی کرده بود و زیر فشار است. به نظرم با توجه به این مسائل بازی بدی نبود.» سیدجلال ادامه میدهد: «اگر هر تیمی میباخت آن وقت چه اتفاقی میافتاد؟ همین کارشناسان انتقاد میکردند و هواداران هم ناراحت میشدند. طبیعی بود که دو تیم محتاط بازی کنند و نخواهند گل بخورند.»

او درباره پرسپولیس میگوید: «طبیعتا الان برای ما السد مهمتر از استقلال است. نگاهمان به آن مسابقه است تا انشاءا... ببریم و به فینال آسیا برویم.»

سوال آخر از سیدجلال درباره مصدومیت حسین ماهینی است. او تا پایان فصل خانه نشین خواهد بود: «با مشکل کمبود بازیکن روبهرو هستیم و متاسفانه این اتفاق هم افتاد. حسین بازیکنی بود که تیم به او نیاز داشت. این خیلی بد است که ماهینی را از دست دادیم. امسال از نقل و انتقالات محروم شدیم و طبیعی بود همینطوری کارمان سخت باشد، ولی دیدید سال گذشته یک رباط صلیبی پاره کردیم و امسال هم یکی. امیدوارم این آخرین اتفاق بدی باشد که برای ما میافتد. ماهینی قبل از این بازی هم با پای مصدوم بازی میکرد. با از دست دادن او کار سختتر شده است. با مصدومیت ماهینی در شرایط سختی گرفتار شدیم و نمیدانیم که باید برانکو چه کاری انجام دهد. درست است که بازیکنان جوان خوبی داریم، اما آنها جوان و بیتجربه هستند و نمیتوانند مقابل استقلال و السد به میدان بروند. از لحاظ تعداد بازیکن مشکل داریم، اما باز هم میتوانیم برای آینده تلاش کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها