اشکان دژاگه: در جام ملت‌ها اشکان آماده را می‌بینید

ایران در امارات باید مقتدر بازی کند

اشکان دژاگه، کاپیتان با تجربه تیم‌ملی ایران به احتمال فراوان یکی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌های امارات خواهد بود. او اگر به امارات برود، دومین حضورش را در جام ملت‌ها با ایران تجربه می‌کند. اشکان در این باره به جام‌جم می‌گوید: «برای من اتفاق خیلی بزرگی است. البته در هر مسابقه‌ای که پیراهن تیم ملی را می‌پوشم افتخار می‌کنم و فرقی ندارد جام جهانی است، جام ملت‌ها یا حتی مسابقات دوستانه. در هر مسابقه که برای تیم‌ملی بازی کنم با همه وجود به میدان می‌روم و تلاش می‌کنم تا بهترین بازی‌ام را برای ایران انجام دهم. خوشحالم که بعد از جام جهانی به تیم ملی دعوت شدم. امیدوارم در جام ملت‌ها هم بتوانم یکی از بازیکنان ایران باشم.»
کد خبر: ۱۱۶۶۵۴۹

یعنی ممکن است اشکان به امارات نرود؟ او در این باره پاسخ میدهد: «از الان که هیچ بازیکنی حضورش در جام ملتها قطعی نیست. زمان نسبتا زیادی باقی مانده است. تا آن موقع شاید هر اتفاقی بیفتد. من امیدوارم بتوانم بهترین بازیها را انجام دهم. انشاءا... اگر مصدومیتی برایم پیش نیاید در جام ملتها اشکان آماده را میبینید.»

دژاگه درباره رقابتهای جام ملتها و اینکه قهرمانی در این رقابتها برای مردم ایران بسیار اهمیت دارد، میگوید: «تنها این جام نیست که برای مردم ما اهمیت دارد. جام جهانی و همه مسابقاتی که ما در آن حاضر هستیم برای مردم اهمیت دارد. ما در هر مسابقهای که برای تیمملی به میدان میرویم میخواهیم فقط قهرمان شویم یا صعود کنیم. خدا را شکر در این چند سال تیم موفقتر بوده و نتایج خوبی گرفته است. ما دو بار به جامجهانی صعود کردیم. در جام ملتهای قبلی هم تیم خوبی بودیم ولی قربانی اشتباه داوری شدیم. در جامجهانی برزیل میتوانستیم از گروهمان صعود کنیم. اگر جلوی آرژانتین داور پنالتی ما را میگرفت، چه میشد؟ آرژانتین میتوانست دیگر به ما گل بزند؟»

او در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیستید که اتفاقات بازی با عراق در جام ملتهای قبل در امارات هم رخ دهد، میگوید: «هیچ چیز قابل پیشبینی نیست، ولی ما باید طوری بازی کنیم که اجازه ندهیم کسی به ایران ضربه بزند. باید مقتدر و قدرتمند باشیم. حالا ما تیم قدرتمندتری نسبت به جام ملتهای قبل داریم و میتوانیم هجومیتر بازی کنیم. اصلا فکر منفی نسبت به بازیها نداریم و با همه قدرت به امارات میرویم تا انشاءا... بتوانیم قهرمان شویم. کل تیم دوست دارند این اتفاق بیفتد. میدانیم مردم هم میخواهند ما قهرمان جام شویم. کاری که ما میکنیم این است که خیلی تلاش میکنیم و آماده به مسابقات میرویم.»

دژاگه حرفهای خود را اینطور تمام میکند: «وقتی مردم از ما توقع دارند قهرمان جام ملتها شویم ما هم توقع داریم که آنها از تیم ملی خیلی حمایت کنند و پشت ما باشند. این تیم ملی ایران است. برای کسی نیست، برای همه مردم ایران است. پس باید از تیم خودشان حمایت کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها