فصل پاییز یکی از مناسب‌ترین زمان‌ها برای سفر به نقاط ناشناخته‌ای است که دوست دارید ببینید. در این زمان گردشگران کمتر هستند و پیشنهاد‌های ارزان‌تر سفر به شما کمک می‌کند که با مناسب‌ترین قیمت بهترین سفر را انجام دهید.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۵
سه کشور دیدنی که پاییز ارزان‌تر به آنها سفر می‌کنید

پس با کارشنا‌س‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و یکی از تورهای جذاب پاییزی را امتحان کنید.

تور ویتنام؛ اقامت در طبیعت سبز کنار دریای آبی

تور ویتنام دقیقا از آن انتخاب‌هاست که شما را میهمان سرزمین سبز، آرام و دیدنی می‌کند. ساحل‌های شن‌های سفید اینجا آنقدر دلربا هستند که ساعت‌ها را ه رفتن بر روی آنها خود هیجان بی‌نظیری دارد.
به شما پیشنهاد می‌کنیم در یکی از اقامتگاه‌های ساحلی خاص ویتنام شبی را بگذرانید. در اینجا کلبه‌های چوبی لوکس با ساحل‌های اختصاصی جذابیت خاصی دارند و تجربه‌ی خوبی است برای این سفر.

حتما می‌دانید که اگر به ساحل برسید، هیجان بازی‌های آبی را هم نباید از دست دهید. پس به سراغ یکی از ۸ جزیره‌ی مشهور چام بروید و به تنهایی در آبی آرام دریا پارو بزنید و در میانه‌ی آب به سراغ اعماق دریا بروید.

سبزی چشم‌گیر ویتنام را حتما با تماشای زمین‌های پلکانی برنج تکمیل کنید و سری هم به چشمه‌های آب‌گرم بزنید.

حالا فرصت این است که خاطرات خوراکی‌تان را هم در اینجا کامل کنید. همانطور که می‌دانید همه‌ی مقصدهای ساحلی خوراک ماهی ویژه‌ای دارند که باید امتحان کنید، اینجا هم نباید ماهی کبابی‌های ذغالی را از دست بدهید. به دست آوردنش سخت نیست به یکی از دکه‌های ساحلی مراجعه و ماهی خوشمزه‌تان را به همراه نان محلی و نوشیدنی خنک در ساحل نوش جان کنید.

بهترین زمان سفر به ویتنام را در وب سایت آژانس مقتدر سیر ببینید و پس از اخذ ویزای ویتنام با کمک کارشناس‌های سفر، راهی این سرزمین شوید.

تور صربستان؛ اقامت ارزان در اروپا

تور صربستان سفر اروپایی ارزان و راحتی است که فقط با برنامه‌ریزی سفر و همراه داشتن گذرنامه‌ای با حداقل ۶ ماه اعتبار به دست می‌آید.



کشوری اروپایی که مدتی است در توافق با ایران مرزهای خود را گشوده است یکی از بهترین و ارزان‌ترین مقصدهای سفر گردشگران اروپایی است. اینجا از قیمت اقامتگاه تا خوراکی‌های خاص، هیچ کدام با دیگر کشورهای اروپایی قابل مقایسه نیست و به همین دلیل شما با خیالی آرام می‌توانید برای رسیدن به بلگراد برنامه‌ریزی کنید.

شهری تاریخی با خانه‌های قدیمی و معماری‌های قشنگ اروپایی، پر است از کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگی که در همه‌جای شهر به چشم می‌خورند. صدای موسیقی صربی از این شهر جدا نمی‌شود و در هر ساعتی از روز که از خیابان‌ها گذر کنید حتما گروه‌های شاد رقصنده را می‌بینید که در حال پایکوبی هستند.

ارزانی قیمت نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مال‌ها و مراکز خرید بلگراد را هم جذاب کرده و به شما این امکان را می‌دهد که بهترین خرید را از برندهای مشهور اروپایی انجام دهید. اتفاقا یکی از مشهورترین سوغاتی‌های بلگراد ژاکت‌های بافتنی sirogojno است. بافتنی‌های نرم، سبک و گرمی که همیشه زنان صربستان در فصل سرما آن را می‌پوشند و مورد علاقه‌ی خیلی از زنان اروپایی هم است.

اما این همه‌ دیدنی‌های صربستان نیست. اینجا سرزمین کوه‌ها و دشت‌هاست و معمولا تماشای این مناظر طبیعی بخش جدانشدنی از برنامه‌های سفر است. دانوب مشهورترین رود اروپا، می‌تواند میزبان شما باشد تا با تور کایاک سواری همراه شوید و تجربه‌ای جدید در سفر داشته باشید.
اگر به غیر از تماشای مناظر تاریخی و جاذبه‌های هنری به ماجراجویی در طبیعت علاقمند هستید هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و راهی صربستان شوید.


تور بالی؛ اقامت عاشقانه در جزیره رمانتیک

تصویر رمانتیک استراحت در آفتابی دلنشین کنار آبی دریا و لم داده بر روی شن‌های طلایی دقیق‌ترین شکل گذراندن یک تعطیلات رویایی است. حالا شما به سادگی می‌توانید با سفر به بالی این رویا را واقعی کنید و در خنکای پاییز قدم به جزیره‌ای گرم و معتدل بگذارید که با انبوهی از امکانات هیجان‌انگیز تعطیلات به یادماندنی را برایتان می‌سازد.



ساحل‌های رمانتیک و لوکس بالی در این فصل که گردشگران کمتری به آنجا سفر می‌کنند خلوت‌تر است و شما اگر مشتاق به اقامت در یکی از هتل‌های لوکس ساحلی باشید می‌توانید در این ساحل‌های اختصاصی در کنار خدمات ویژه‌ی ماساژ از آشپز اختصاصی‌تان بخواهید که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را بپزد و با نوشیدنی‌های خنک سرو کند.
از ویژگی‌های سفر به این نقطه از جهان این است که بهتر است تجربه‌های ویژه‌ای را از سر بگذارنید تا خوشگذرانی‌تان تکمیل شود. یکی از آنها این است که غذای هیچ‌یک از دکه‌های خیابانی را از دست ندهید و همیشه یکی از آنها را متحان کنید. حتما یک روزتان را در میان آب با ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی شب کنید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید.
به همراه راهنمای فارسی زبان در یکی از نقاط شگفت‌انگیز این جزیره بایستید و زیباترین عکس یادگاری از سفر رمانتیکتان را ثبت کنید و در آخر اینکه اگر اهل ماجراجویی هستید حتما یکی از تورهای یک‌روزه‌ی کوه‌پیمایی در بالی را ثبت نام کنید و همراه دیگر گردشگران خاطره‌ای خوب بسازید.

همه‌ی این ویژگی‌‌ها را کافی است با بررسی وب سایت آژانس مقتدر سیر و انتخاب بهترین تور بالی در اولین زمان ممکن تجربه کنید.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها