تصویربرداری سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید همچنان در شمال ایران و لوکیشن‌های مختلف ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۳۲

به گزارش روابطعمومی پروژه، تصویربرداری سریال «بهترین سالهای زندگی ما» در حالی در شمال ایران پیگیری میشود که اغلب بازیگران فصل نخست آن جلوی دوربین رفتهاند.

ضبط تصاویر سریال «بهترین سالهای زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیهکنندگی محمودرضا تخشید این روزها در بندر کیاشهر پیگیری میشود و تصویربرداری سکانسهای دفتر کاراکتر «دافسار» با بازی فرخ نعمتی در حال انجام است. همچنین ضبط صحنههای زیرآب در سفیدرود از مراحل اصلی و پرفشار تصویربرداری در روزهای اخیر بوده است.

این سریال به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب میشود.

این سریال در 30 قسمت برای پخش از شبکه سهسیما تولید میشود. داستان مجموعه در دهه 30 روایت میشود و قصهای پرفراز و نشیب را به تصویر میکشد که در ادامه به دهه حاضر نیز میرسد. تنوع جغرافیایی لوکیشنهای این سریال از ویژگیهای آن است.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، رحیم نوروزی و ... در این سریال بازی دارند.

این بازیگران در فاز نخست بازی دارند و در جریان ضبط دیگر مقاطع قصه چهرههای شناخته شده دیگری نیز به گروه خواهند پیوست.

در خلاصه داستان این سریال آمده: یارمحمد سیستانی برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می رود تا شغل ماهیگیری پیشه کند. او که نمیداند ماهیگیری آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا میزند و مقابل تراب می ایستد. وارش، بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او میبندد و به تراب جواب رد میدهد. تراب نقشهای می چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقی که هیچ کس انتظارش را نمی کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدمها را به هم پیوند می زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها