هرآنچه باید در مورد جدید‌ترین نسل گوشی‌های اپل بدانید

قوی‌ترین، بزرگ‌ترین و گران‌ترین

شرکت اپل و اهالی کوپرتینو، نسل جدیدی از گوشی‌های آیفون را روانه بازار کردند. سه گوشی که همگی با دکمه هوم خداحافظی و جک 3.5 میلی‌متری را به طور کامل فراموش کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۴۳

آیفونهایی که یکی پس از دیگری بزرگ تر میشوند و روی کاغذ و عمل قدرتمندترین گوشیهای بازار هستند، اما شما برای دوست داشتن این گوشیها یک مشکل بزرگ دارید، آن هم قیمت بسیار بالای آنهاست. میگویید نه؟ قیمت دلار در همین لحظه را ضرب در هزار کنید. یک مقدار هم برای فروشنده، واردکننده، اداره گمرک و مالیات کنار بگذارید. حالا باز هم به خرید یکی از این آیفونهای دوستداشتنی فکر میکنید؟ به هر حال بد نیست با جدیدترین گوشیهای اپل بیشتر آشنا شوید.

راز پسوند مکس

با نگاهی به ابعاد گوشیهای هوشمند اپل متوجه میشوید آیفون 10اس مکس شبیه سری پلاس گوشیهای آیفون 7 و 8 است و ابعادی مشابه این گوشیها دارد، اما چه چیزی نسل جدید آیفون 10اس پلاس را به آیفون 10اس مکس تغییر داده است؟ راز این نام در صفحه نمایش این دستگاه است، چراکه داشتن کمترین حاشیه صفحه نمایش و حذف دکمه هوم باعث شده نمایشگر آیفون 10 اس در بزرگترین حالت باشد و پسوند مکس را با خود یدک بکشد.

تکرار خاطره 5C تا XR

کنار دو محصول اصلی اپل، یک آیفون معمولیتر هم معرفی شده که دوربین دوگانه ندارد، از پردازنده معمولیتری استفاده میکند، حافظه داخلی 512 ندارد و قرار است 200دلار ارزانتر باشد. آیفون 10آر برای کسانی عرضه شده که آیفون دوست دارند، اما هزار دلار ندارند! درست شبیه سیاستی که آیفون پلاستیکیهای 5سی دنبالش بود و با موفقیت چندانی روبهرو نشد.

رکوردشکنی اپل در انتوتو

در مراسم رونمایی از محصولات اپل، این شرکت ادعا کرد تراشه استفاده شده در این محصولات، قویترین تراشه به کار رفته در گوشیهای هوشمند است. ادعایی که اولینبار نیست این شرکت بیان میکند. حالا آمار بنچمارک معروف انتوتو نشان میدهد اپل با اختلافی چشمگیر ادعایش را ثابت کرده و با تراشهA12 بیونیک رکورد 363525 را ثبت کرده است. درحالی که بهترین گوشیهای اندرویدی با پردازنده اسنپدراگون 845 حتی به عدد 290هزار هم نرسیدهاند.

اولین تغییر بعد از 4 نسل

اگر قرار باشد فقط به طراحی ظاهری ساعتهای هوشمند اپل دقت کنیم، خیلی راحت میتوان گفت ساعت هوشمند اپل بعد از چهار نسل خلاصه رنگ تغییر را به خود دید و دو میلیمتر بزرگ تر شد و کمی باریکتر، اما واقعیت این است که تغییرات خیلی بیشتر از این حرفهاست و در شماره بعدی کلیک به طور مفصل به آن میپردازیم.

آرش جهانگیری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها