نحوه رزرو خدمات CIP فرودگاه: کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و در کمتر از 2 دقیقه رزرو قطعی سی ای پی فرودگاه را با تسلط کامل بر روند و خدماتی که به شما ارائه میشود دریافت کنید.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۷۵

آسان ترین راه رزرو خدمات cip فرودگاه امام در raheeno

همچنین در ادامه مقاله بطور کامل اطلاعاتی در مورد شرایط وخدماتی که به شما در تشریفات فرودگاهی ارائه میشود آورده شده است.

زمانی که وارد لینک زیر شدید فرمی مانند فرم تصویر زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد که با وارد کردن اطلاعات خود و انتخاب گزینه های مورد علاقه خود رزرو شما انجام خواهد شد :

رزرو آسان خدمات CIP فرودگاه امام خمینی تهران

اطلاعاتی مانند نام فرودگاه، اطلاعات پرواز که شامل: شماره پرواز، تاریخ پرواز، مبدا و مقصد، نوع پروزا و ساعت پرواز است. در بخش اطلاعات مسافر هم تعدا مسافران و نام و نام خانوادگی آنها به صورت لاتین، در صورت بزرگسال بودن گزینه بزرگسال و در صورت زیر 2 سال و اگر نیاز به ویلچر دارید گزینه مربوطه را انتخاب می‌نمایید. در بخش مشایعت کننده و یا استقبال کننده هم تعداد را وارد می‌نمایید. خدمات مربوط به حیوان خانگی، خدمات ترانسفور شامل: تویوتا کمری (1,050,000) ریال، ولوو (2,250,000) ریال، ون مکسوس (1,308,000)ریال و امکان حذف خدمات ترانسفر نیز هست. در آخر اطلاعات مربوط به شخص رزرو کننده باید وارد شود. و از طریق این سایت از قیمت‌های سی آی پی فرودگاه مطلع شوید.

اطلاعات مفید در سی ای پی فرودگاه امام :

سالن CIP در فرودگاه امام خمینی

خدمات CIP در فرودگاه‌های تمام دنیا انجام می گیرد. در فرودگاه امام خمینی (ره) هم خدمات CIP به صورت کاملا حرفه‌ای و مجهز انجام می‌شود. یکی از مجهزترین و شیک‌ترین سالن تشریفات CIP در فرودگاه امام خمینی وجود دارد. مساحت آن حدود 7500هزار متر مربع و زیربنای 8000 متر مربع در سه طبقه می‌باشد. شرکت‌ها متعددی در فرودگاه امام خمینی خدمات CIP ارائه می‌دهند. این نوع خدمات با برقراری و تامین امنیت خاص همراه است و تمامی خدمات CIP را با خود دارد. اما در این خدمات نکته و موضوع امنیت بسیار حائز اهمیت است به صورتی که تمامی مراحل ارائه خدمات با دوربین‌های محافظتی و استفاده از محافظان شخصی و سایر ملاحظات امنیتی تحت کنترل و نظارت می باشد. از سوی دیگر هزینه‌های خدمات VIP توسط ارگان و سازمان‌های مربوطه پوشش داده و پرداخت می شود.
مسافران فرودگاه می‌توانند در صورت تمایل بعد و قبل از پرواز در یک فضای آرام و به دور از هر گونه سرو صدای و استرسی را وقت بگذرانند و از امکانات و خدمات موجود در سالن استفاده کنند. این سالن به عنوان یک ترمینال اختصاصی برای افرادی خاص و ویژه طراحی شده است و مسافران جایگاه در کنار همراهانشان بدون نیاز به اجرای فرآیندهای مربوط به فرودگاه مانند دریافت کارت پرواز و تحویل بار در این مدت در سالن CIP استراحت کنند و پذیرایی مناسبی از آنها به عمل آید.

همچنین در صورتی که مقصد شما ایران است. می توانید لیست بهترین هتل های تهران و تمامی شهرهای ایران را در رهی نو ببینید و با بالاترین تخفیف رزرو کنید.

معرفی خدمات سی ای پی :
شامل مجموعه ای از خدمات و تشریفات موجود در فرودگاه است که اغلب موارد افرادی از آن استفاده می کنند که به لحاظ تجاری سرشناس و معروف هستند و بیشتر موارد شامل روسای شرکت‌های بزرگ و کارخانه و سرمایه گذاران بزرگ می‌باشد. اما چون این خدمات خریدنی هستند تمام مسافران با پرداخت هزینه این خدمات می‌توانند، درخواست خدمات Cip داشته باشند. این خدمات شامل ارائه امکانات رفاهی اختصاصی است که استراحت و آرامش اکثر مسافران را فراهم می‌سازد. شامل ورود مسافران به فرودگاه و تحویل گرفتن چمدان‌ها و بارها، مشایعت افراد به سالن اختصاصی cip شروع می‌شود. امور دریافت کارت پرواز، پذیرایی داخل سالن و راهنمایی و هدایت به سمت پله‌های هواپیما با تشریفات خاص و ویژه انجام می‌شو که همه شامل خدمات cip reservation iran است.

لیست خدمات CIP در فرودگاه امام خمینی(CIP imam khomaini airport)
• -ترانسفر تا پای پلکان و بالعکس از طریق راهنمای مخصوص CIP
• - کافی‌شاپ شیک و مدرن، مجهز به انواع نوشیدنی سرد و گرم و انواع شیرینی، سالاد و دسر برای مسافران سی آی پی
• - دریافت کارت پرواز از طریق مسئولین CIP
• -انجام تمام کارهای مربوط به تحویل بار و چمدان‌ها و ویزا با هماهنگی قبلی از طریق مسئولین سی آی پی
• - امکان استفاده از فروشگاه‌های زیبا و شیکبا کالای لوکس و برند خارجی و داخلی عالی
• - ارائه خدمات نقل و لنتقال مسافر از مبدا به مقصد و عکس آن توسط خودروهای تشریفات
• - امکان استفاده از اینترنت وایرلس و اتاق مخصوص کامپیوتر
• - باجه بانکی اختصاصی جهت انجام کارهای بانکی و ارزی(به جز ارز مسافرتی)
• - اتاق مخصوص سیگار با تهویه عالی
• - سوئئت‌های مخصوص برای اقامت موقت و استراحت کوتاه
• و ...

مسافران می‌توانند هر کدام از خدمات CIP را مد نظر دارند انتخاب و به رزرو آن بپردازند. هزینه‌های مربوط به ارائه خدماتCIP بستگی به اجزای انتخابی مسافران دارد. مسافران می‌توانند در صوورت داشتن تمایل از خدمات VIP برای گشت و گذارها، اقامت، راهنمای تور در داخل کشور نیز استفاده کنند.

بهترین هتل های نزدیک فرودگاه بین المللی تهران :

هتل ایبیس و هتل نووتل فرودگاه امام تهران ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره یک قرار دارند.

سایت رهی نو این هتل ها را به عنوان پیشنهادات ویژه با تخفیف رزرو آنلاین قرار داده است : سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو

جهت رزرو استفاده از خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره) باید به نکات زیر توجه کرد:

1. حداقل زمان ممکن برای رزرو خدمات جایگاه، 3 ساعت و 30 دقیقه قبل از زمان ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای ورودی یا خروج از آن برای پروازهای خروجی می‌باشد.
2. امکان رزرو خدمات CIP از ساعت 8:00 صبح الی 23:00 در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل نیز فرام است.
3. خدمات cip برای کودکان زیر 2 سال رایگان و برای کودکان بالای 2 سال به صورت کامل حساب می‌شود.
4. ملاک و معیار رزرو خدمات، تاریخ و ساعت زمان ورود به فرودگاه امام خمینی برای پروازهای ورودی یا خروج از آن برای پروازهای خروجی است، نه ساعت ورود یا خروج از فرودگاه مبدأ و مقصد.
5. وارد کردن نام و نام‌خانوادگی مسافرین حتی برای مسافرین ایرانی در بخش مربوطه به صورت لاتین و طبق نام نوشته شده در گذرنامه اجباری است.
6. در صورت عدم رعایت موارد بالا، مشکلات احتمالی در زمان پذیرش به عهده خود مسافرین است.
7. لغو یا عدم استفاده از خدمات نوشته شده در این صفحه بدون اطلاع قبلی هیچ‌ جریمه یا خسارت احتمالی را شامل نمی‌شود و وجه پرداختی به طور کامل برگردانده خواهد شد.
8. به دلیل قرار داد نداشتن شرکت British Airways و جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام امکان رزرو خدمات برای مسافرین ورودی و خروجی این شرکت نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها