سیدجلال حسینی گفت: داور در بازی مقابل نساجی پراشتباه ظاهر شد و باید بازیکن حریف را در همان نیمه اول اخراج می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۸۹
سیدجلال حسینی: دنبال خالکوبی بازیکنان می‌گردند و برای‌شان مهم نیست که به ما فحاشی شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر گفت: باید به جواد نکونام تبریک بگویم که تیم بسیار خوب و قلدری دارد و ما آنها را به سختی شکست دادیم.

وی درباره درگیری‌هایی که در جریان بازی به وجود آمده بود، گفت: متأسفانه داور خیلی اشتباه داشت. به نظرم همان ضربه‌ای که بازیکن نساجی در نیمه اول به من زد، کارت قرمز داشت. فکر می‌کنم این بازیکن در دقیقه 20 باید اخراج می‌شد. متأسفانه داور خیلی به ضرر ما سوت زد، هرچند که دو تیم به داوری اعتراض داشتند.

حسینی درباره بازی پرسپولیس برابر الدحیل در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در این بازی کار بسیار سختی داریم. سیامک نعمتی محروم است و منشا و ماهینی هم مصدوم هستند. کارمان بسیار سخت است، اما امیدواریم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره توهین هواداران نساجی به بازیکن پرسپولیس خاطر نشان کرد: متأسفانه کسی نیست که جلوی این مسائل را بگیرد! مگر هفته‌های قبل به ما توهین نکردند؟! چه اتفاقی افتاد؟ هر اتفاقی که می‌افتد، فقط بازیکنان را محروم می‌کنند و اصلاً این اتفاقات برای آنها مهم نیست و اهمیتی ندارد که به بازیکنان فحاشی شود. فقط به دنبال این می‌گردند که چه بازیکنی خالکوبی کرده است و از این دست مسائل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها