کد خبر: ۱۱۶۴۱۲۰

# نیروی - شرکتی

حیدری از تهران:

چرا تکلیف نیروهای شرکتی در بانکها که تعداد آنان نیز زیاد است مشخص نمیشود و بانک مرکزی هیچ نظارتی روی این تخلف بانکها ندارد؟

# شهر - کتاب

چهاردهی از تهران:

مسئولان شهر کتاب واقع در میدان ملت مجیدیه هیچ همکاری و کمکی نسبت به قبوض گمشده شهروندان نمیکنند و بالاجبار باید با پرداخت دوباره پول، قبضی جدید تهیه کنیم.

# شبکه - استانی

قجر از تهران:

از مسئولان صدا و سیما تقاضا میشود تدابیری بابت پخش شبکههای استانی از گیرندههای دیجیتال بیندیشند تا علاوه بر نزدیکی و آشنایی فرهنگها، مخاطبان تلویزیون نیز افزایش پیدا کند.

# آب - آلوده

شهروندی از تهران:

آب شرب پالایشگاههای پخش بنزین واقع در باقرآباد شهرری بسیار نامناسب وآلوده است و متاسفانه بیماریهای گوارشی وکلیوی در بین کارگران این پالایشگاهها شایع
شده است.

# اختلاف - حقوق

موسوی از تهران:

حقوق و مزایای پرسنل فرودگاه امامخمینی(ره) با توجه به شیفت شب و سختی کار کم است و اختلاف زیادی بین حقوق نیروهای رسمی، قــراردادی و پیمـــانکاری وجود
دارد.

# مسکن - فرهنگیان

محمدی از زنجان:

بعد از 15 سال هنوز آپارتمانهای فرهنگیان این شهر آماده تحویل نیست و جالبتر اینکه علاوه بر پرداخت تمامی پول، سهسال است قسط نیز پرداخت
میکنیم.

# خرمآباد - بیامکانات

محمدی از تهران:

مجموعه تفریحی فرح آباد ساری با وجود دریافت مبلغ 36 هزار تومان پول از شهروندان فاقد امکانات اولیه مانند آبشرب، سرویس بهداشتی، روشنایی و.. است.

# حقوق - پایمال

زارع از قائمشهر:

کارفرمایان در شهرستانها قوانین مربوط به حقوق و مزایا را رعایت نمیکنند و بسیار کمتر از قانون وزارت کار حقوق پرداخت میکنند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها