کد خبر: ۱۱۶۳۸۸۵

# مسکن ـــ گران

رستمی از تهران:

با افزایش هزینههای تولید در بخش مسکن، ساخت وساز به حداقل رسیده است و با توجه به نیاز جوانان به مسکن در سالهای آینده مشکلات زیادی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

# حباب ـــ گوشت

زمانی از کردستان:

علت گرانی گوشت قرمز که هرروز چند هزار تومان افزایش قیمت دارد چیست؟ آیا واژه حباب که این روزها مقصر اصلی تمامی گرانیهاست در گوشت قرمز نیز صدق میکند؟

# سرقت ـــ موبایل

فلاح از تهران:

با افزایش قیمت تلفنهای همراه دزدی این وسیله در خیابانها بسیار زیاد شده است، از نیرویانتظامی درخواست نظارت بیشتر داریم.

# تولید ـــ ملی

پورشریف از تهران:

با این گرانیها و کاهش قدرت خرید مردم، نه تنها حمایت از کالای ایرانی صورت نمیگیرد، بلکه تولید ملی نیز روز به روز در حال ضعیفتر شدن است.

# ترافیک ـــ دوبله

مرادی از تهران:

پارک دوبل خودروها در خیابان ششم نیروی هوایی با توجه به عرض کم این خیابان باعث ترافیک و راهبندان میشود و جای پلیس راهنمایی و رانندگی برای حل مشکل این ترافیک خالی است.

# کارخانه ـــ خاموش

صفری از اراک:

وزارت صنعت و کار در قبال خاموش شدن چراغ کارخانههای تولیدی و بیکار شدن کارگران باید پاسخگوی مردم باشد و ناتوانی مسئولان این وزارتخانهها باعث وقوع این مشکلات شده است.

# قشر ـــ ضعیف

جمعی از شهروندان:

نمایندگان مجلس فقط شعار بازنگری حقوق کارگران را میدهند ولی در عمل هیچ فشاری روی وزارت کار بابت این تغییرات نمیآورند، تمامی اجناس و کالاها افزایش دوبرابری داشته است ولی حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان در ابتدای سال افزایشی حدود 12درصدی داشته است.

# وعده ـــ مسئولان

اسماعیلی از گرگان:

بعد از خرید خانه با وام مسکن اولی مسئولان بانک مسکن اعلام کردند که هنوز بخشنامه جدید که اجازه خرید خانه 20 ساله را هم میدهد صادر نشده است و با مشکلات زیادی روبهرو شدهام، چرا از حرف مسئولان این بانک ماهها باید بگذرد تا اجرایی شود؟

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها