حکم اعدام ۳ نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب که با انجام اقدامات نظامی و تروریستی در غرب کشور موجبات ناامنی و داغدار شدن برخی خانواده‌ها را فراهم آورده بودند، اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۷۸
۳ نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب اعدام شدند +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، حکم اعدام سه نفر از اشرار مسلح ضدانقلاب که با انجام اقدامات نظامی و تروریستی در غرب کشور موجبات ناامنی و داغدار شدن برخی خانواده‌ها را فراهم آورده بودند، اجرا شد.

این حکم پس از سیر مراحل قضائی پرونده و با حضور وکیل مدافع متهمین، به دلایل مستند عضویت در گروه تروریستی، درگیری مسلحانه و مشارکت در اقدام تروریستی و شهادت تعدادی از شهروندان به تائید دیوان عالی کشور رسیده بود.

از جمله اقدامات زانیار و لقمان مرادی ترور و شهادت 4 نفر از شهروندان از جمله فرزند امام جمعه مریوان با هدف ایجاد تفرقه و اختلافات مذهبی، با هدایت و دستور مستقیم سرویس اطلاعاتی بیگانه بوده است.

فعالیت به نفع گروهک تروریستی تجزیه طلب، عزیمت به همراه تیم تروریستی با هدف انجام بمب‌گذاری و اقدامات خرابکارانه و ترور شهروندان کُرد در روز قدس سال گذشته، درگیری مسلحانه با نیروهای نظامی در 2 تیرماه 1396 از جمله اقدامات رامین حسین پناهی، فرد تروریست دیگر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها