اشکان دژاگه: ژاپن رقیب اصلی ما در آسیاست

مثل جام‌جهانی، در امارات هم می‌جنگیم

اشکان دژاگه، کاپیتان دوم تیم ملی ایران است. بعد از جام‌جهانی شایعاتی مطرح بود مبنی بر این‌که اشکان از تیم ملی خداحدافظی کرده و دیگر در لیست کی روش هم جایی نخواهد داشت. اما این بازیکن مصاحبه‌ای کرد و گفت به هیچ وجه قصد خداحافظی ندارد و تازه روی موفقیت در جام ملت‌ها زوم کرده است. اشکان این روزها مثل دیگر بازیکنان تیم ملی در تمرین حضور دارد و کاملا آماده هم به نظر می‌رسد. این بازیکن تا اینجا در تمرینات عملکرد خوبی داشته است. او در این باره می‌گوید: «دو سال است که سختی کشیدم و زیاد مصدوم شدم و این آخرین مصدومیت زانویم یکی از بدترین مصدومیت‌های دوران فوتبالم بود. چهار بازی سخت را بدون مصدومیت انجام دادم و الان هم که در تیم ملی هستم فرصت خوبی است که بدنم را آماده کنم و امیدوارم همینطور ادامه دهم.»
کد خبر: ۱۱۶۳۲۶۷

او درباره تمرینات تیم ملی هم توضیح میدهد: «خدا را شکر بچهها همه صحیح و سالم از باشگاهها به تیم ملی اضافه شدند و چند روز هم تمرین میکنیم. شرایط تیم خوب است. با شجاعی صحبت میکردیم میگفتیم حیف است که بازی دوستانه نداریم. همه تیمها مثل ازبکستان و سوریه و... بازی دوستانه داشتند و ما نداشتیم. ما به این شرایط عادت کردیم. خداراشکر وضع تیم خوب است.»

حالا خیلیها از ایران توقع قهرمانی در جام ملتها را دارند. وقتی در این باره از اشکان سوال میکنیم، جواب میدهد: «این شرایطی که داریم نشاندهنده سختی کار ماست. به این شرایط عادت کردیم و تمام سعیمان را میکنیم تا همانطور که در روسیه جنگیدیم در جام ملتها هم تمام سعیمان را میکنیم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم فدراسیون همه تلاشش را کند تا چند بازی دوستانه و مهم انجام دهیم تا بتوانیم در جام ملتها موفق باشیم.» اما رقیب اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملتها چه تیمی است؟ اشکان در این باره میگوید: «به نظر من تیم ملی ژاپن. این تیم رقیب اصلی ما برای قهرمانی در جام ملتهاست.» او ادامه میدهد: «همانطور که در روسیه جنگیدیم در جام ملتها هم تمام سعیمان را میکنیم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم فدراسیون همه تلاشش را کند تا چند بازی دوستانه و مهم انجام دهیم تا بتوانیم در جام ملتها موفق باشیم.»

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها