استقبال ویژه از احسان

حاج صفی 3 میلیارد گرفت و آمد؟

احســــــــــــــــان حـــــــاج صفـــــــی، هافبک - مدافع تیـــــــم ملـــــــی به‌صورت رسمی به تراکتورسازی ملحق شد تا التماس‌های سرمربی سپاهان به او کارساز نباشد! احسان که سابقه بازی در تراکتور را دارد، با وجود پیشنهاد خوب این باشگاه ترجیح داد دیگر به اصفهان نرود.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۹۶

به محض رسمی شدن انتقال او به باشگاه تبریزی، در کانال‌های اصفهانی و همینطور پیج‌های اینستاگرامی، انتقادهایی از این بازیکن شد. مدیر برنامه‌های احسان یعنی محمودرضا فاضلی با توجه به رابطه خوبی که با زنوزی مالک باشگاه تراکتور داشت، از ابتدا موافق این انتقال بود. در جریان مذاکرات مشخص شد پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه تراکتورسازی به مراتب بهتر از سپاهان است. این باشگاه حاضر نبود بیش از 5/4میلیارد تومان به احسان بدهد ولی تراکتورسازی رقم را به مراتب بالاتر برد. حالا شایعات از انتقال هفت میلیارد تومان حاج صفی به تبریز خبر می‌دهند. گویا این بازیکن سه میلیارد از پول خود را هم در ابتدا گرفته است.

انتقال حاج صفی به تراکتورسازی باعث شد تا این تیم قدرتمندتر شود. آنها مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را هم جذب کرده‌اند. حالا رامین رضائیان هم در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه است. تراکتورسازی در واقع می‌خواهد یک تیم ملی بسازد. حاج صفی یکشنبه شب وارد تبریز شد و بیش از هزار هوادار به استقبال این بازیکن رفتند. او از دیدن این جو یکه خورده بود.

حاج صفی اما خیلی زود تبریز را ترک کرد. این بازیکن هم جزو دعوت شده‌ها به تیم ملی است و به همین خاطر بعد از اردوی تیم ملی به صورت رسمی در تمرینات تراکتور حاضر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها