کد خبر: ۱۱۶۲۳۵۸

# خشکبار - گران

فصیحی از تهران:

قیمت خشکبار با وجود تولید در داخل بدون هیچ علتی دو برابر شده است. به نظر میرسد صادرات این محصولات به اوج خود رسیده و مردم باید خشکبار را از سبد مصرفی خود حذف کنند.

# شهرداری - توقف

قنبرزاده از تهران:

با روی کار آمدن شهردار جدید شاهد توقف فعالیت عمرانی در شهر تهران هستیم و هیچ پروژه جدیدی در دستور کار قرار نگرفته و طرحهای نیمه کاره قبلی به کندی درحال انجام و تکمیل شدن است.

# پل سفید - ترافیک

طیبی از پردیس:

چرا پل سفید در جاده فیروزکوه با وجود تردد فراوان خودروها دوبانده و یا مسیری جایگزین ساخته نمیشود؟ در ایام تعطیلات مسافران باید زمان زیادی را در ترافیک این پل بمانند.

# هراز - تعریض

رمضانی از تهران:

تا چه زمانی باید منتظر تکمیل تعریض جاده هراز باشیم؟ سالهاست این پروژه با کندی پیش میرود چه زمانی ترافیک سنگین در این جاده به پایان میرسد؟

# گنج افروز - خطر

زندی از بابل:

باریک بودن و آسفالت نامناسب جاده گنج افروز بابل و البته نبود روشنایی در این جاده باعث تصادفات بسیاری میشود و این مسیر نیاز به رسیدگی دارد.

# گسل - طبقاتی

درستکار از شیراز:

با افزایش قیمتها و کاهش قدرت خرید مردم اختلاف طبقاتی افزایش بیشتری پیدا کرده و این فاصله طبقاتی به گسل طبقاتی تبدیل شده است. اما مسئولان برای حمایت از اقشار آسیبپذیر جامعه به نظر میرسد دست روی دست گذاشتهاند، چون آنها هر روز از آرزویشان فاصله میگیرند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

جوابیه

در پی درج پیامی در 27مرداد 1397 با عنوان «مترو -زمان» مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: مجهز شدن ایستگاهها به گیتهای خروجی دیواری، مستلزم تامین کالا و قطعات و خرید تجهیزات از سوی شرکت راهآهن شهری تهران و حومه (مترو) است که در صورت رفع مشکلات، دیگر ایستگاههای مترو نیز به این نوع گیتها مجهز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها