مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 20 درصدی مبلغ وام مسکن فرهنگیان در سال آینده خبر داد و گفت: بزودی تفاهمی با بانک مهر ایران برای اعطای وام‌های 20 میلیونی قرض‌الحسنه به فرهنگیان خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۹۹

به گزارش ایسنا، گودرز کریمیفر افزود: پرداخت وامهای مرابحه 15،40و50میلیونی مسکن نیز براساس شاخصها و اولویتهایی که برای زنان سرپرست خانوار بدون مسکن، زوجهای با 20 تا 30 سال سابقه و زوجهای با ده تا 20 سال سابقه قائل شده بودیم همچنان ادامه دارد.

کریمیفر ادامه داد: امتیاز این وامها این است که بدون نوبت و سپردهگذاری و با سود و بهره کم و بازپرداخت ده ساله برای خرید و 12 ساله برای احداث مسکن اعطا میشود. وی از افزایش 20 درصدی مبلغ این وام در سال آینده نیز خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 1500 میلیارد تومان وام در بین فرهنگیان توزیع شده است. همچنین مجددا وام تکمیلی در نظر گرفتیم که سهمیه بین استانها توزیع شد و در حال عملیاتی کردن تفاهمی با بانک رسالت نیز هستیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: 750 صندوق وام ضروری داریم که یک برنامه و کار بینظیر انجام داده و در حال توزیع وام هستند. این صندوقها 4400 میلیارد تومان سرمایه دارند و مبلغ وامهای اعطایی آنها را به 50 میلیون تومان افزایش دادیم که آن هم با کارمزد یکدرصد و یک اقدام رفاهی خوب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها