زن جوان به طور مشکوکی از بالکن طبقه پنجم ساختمانی در محله خلیج‌فارس پایین افتاد و کشته شد. شوهر او به عنوان تنها مظنون در این پرونده بازداشت شد .
کد خبر: ۱۱۶۲۲۹۱

به گزارش جامجم، ساعت 20 جمعه 9 شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری خلیجفارس با بازپرس سجاد منافیآذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک زنی 27 ساله در بیمارستان فیاض بخش خبرداد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این باره آغاز شد. در تحقیقات اولیه پلیسی معلوم شد زن جوان همراه شوهر و دختر دو سالهاش در خانهشان حوالی محله خلیجفارس زندگی میکرده که به علتی نامعلوم عصر روز جمعه از بالکن خانهشان در طبقه پنجم ساختمان به پایین افتاده و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخته است. این در حالی بود که مسئولان بیمارستان اعلام کرده بودند آثار خراشیدگی روی گردن این زن وجود داشته و به همین خاطر به مرگ او مشکوک شدهاند .

با توجه به مشکوک بودن مرگ زن جوان، شوهر 28ساله او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و دیروز در جریان تحقیقات در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منکر هرگونه نقش داشتن در مرگ همسر 27 سالهاش شد. وی به بازپرس پرونده گفت: من کارمند یک شرکت لبنیاتی هستم. هشت سال پیش ازدواج کردم و دختر دوسالهای دارم. خانواده همسرم به تهران آمده بودند و قرار بود که همسرم با آنها به یکی از شهرهای شمالی برود که من موافقت نکردم و او به خاطر این موضوع ناراحت بود. عصر جمعه من در اتاق نشیمن نشسته بودم. دختر دوسالهام در اتاق خودش با اسباببازیهایش بازی میکرد. با جیغ دخترم متوجه سقوط همسرم شدم اما برای نجات جانش کاری نتوانستم انجام دهم.

مرد جوان بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات درباره مرگ مشکوک همسرش در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها