همزمان با مرگ مشکوک زن میانسال در خانه‌اش در شرق تهران، شوهر او به عنوان تنها مظنون این پرونده بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۱۵

به گزارش جامجم، ساعت 12 و 40 دقیقه روز سهشنبه ششم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک زن 50 سالهای در خانهاش خبر داد. با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این باره آغازشد. با حضور تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در خانه مورد نظر آنها مشاهده کردندکه خون از دهان زن خارج شده و ساعاتی از مرگش میگذرد. شوهرش مدعی بود که او بر اثر گازگرفتگی فوت کرده، اما علائمی که نشان از گازگرفتگی باشد، در محل وجود نداشت.

با توجه به اینکه احتمال میرفت زن میانسال به قتل رسیده باشد، جسد او برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و شوهرش نیز به عنوان تنها مظنون این پرونده بازداشت شد.

در این مرحله ماموران به تحقیق از همسایهها پرداختند که معلوم شد زن میانسال و شوهرش اختلافهای زیادی با هم داشتهاند و بارها صدای مشاجره و درگیری آنها را شنیدهاند. حتی روز حادثه هم دوباره صدای مشاجره و فریادهای زن همسایه را شنیدهاند.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. ماموران به تحقیقات از شوهر این زن پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم برسر مسائل مختلف اختلافهایی با هم داشتیم و دعوایمان هم میشد، اما من او را نکشتهام. روز حادثه برای انجام کاری بیرون از خانه رفته بودم. پیش از ظهر که به خانه بازگشتم، چند بار صدایش زدم که پاسخ نداد. زمانی که به یکی از اتاقها رفتم، متوجه شدم بوی گاز میآید و او براثر خفگی ناشی از انتشار گاز فوت کرده است. همسرم مرده بود و من همسایهها و پلیس را خبرکردم.

با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جنایی تهران، تحقیقات از این مرد در اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای رازگشایی از مرگ مشکوک زن میانسال ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها