کد خبر: ۱۱۶۱۸۱۰

# شنا ـــ حادثه

حاجیتبار از بابل:

شنا کردن بعضی از گردشگران در سد البرز لفور در استان مازندران و رعایت نکردن نکات ایمنی خطرات زیادی را برای این افراد به دنبال دارد و در صورت رسیدگی نکردن مسئولان هر لحظه باید منتظر حادثهای
ناگوار بود.

# بلیت ـــ گران

خالدی از تهران:

قیمت بلیتهای مدتدار متروی تهران و حومه بسیار گران است. از مسئولان مترو درخواست میشود در قیمتگذاری این بلیتها تجدیدنظر کنند.

# سفر ـــ خاطره

محجوب از شیراز:

گردشگران خارجی با کمترین هزینه به ایران سفر میکنند و بیشترین بهره را میبرند ولی مردم کشورمان به علت درآمد کم از سفر و بازدید مناطق گردشی عاجز هستند، در حال حاضر صنعت گردشگری به کام خارجیهاست.

جوابیه

در پی درج پیامی در 25 مرداد 1397 با عنوان «مترو-انتظار» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: پس از آمادهسازی زیرساختهای فنی و عمرانی لازم در خط 3 ازآبان 1396 فاصله حرکت قطارها در این خط از 18 دقیقه به 9دقیقه کاهش یافته است، شرکت بهرهبرداری مترو بیوقفه در حال تلاش برای کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مختلف مترو از جمله خط 3 بوده که از تامین ملزومات آن قطارهای مورد نیاز این خط نیز هست، سایر خطوط مترو تهران با حداقل فاصله حرکت به شهروندان محترم سرویسدهی خواهد کرد تا رضایت عزیزان بیش از پیش حاصل شود.

لازم به توضیح است که در حال حاضر در این خط روند جابجایی مسافران نظم بهتری یافته که انشاءا... در آینده با رفع کمبودها و مشکلات و ورود قطارهای جدید به ناوگان و با برنامهریزی انجام شده باز هم کاهش فاصله حرکت قطارها در دستور کار قرار دارد که با تحقق آن سرویسدهی با فاصله کمتر را شاهد
خواهیم بود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها