قطعا هواپیما بعد از قطار یکی از بهترین وسیله هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید به هر قسمتی از دنیا سفر کنید و با فرهنگ و تاریخ هر منطقه ای آشنایی بیشتری پیدا کنید. با شروع شدن تعطیلات تابستانی سفر با هواپیما رونق بسیار زیادی پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۶۴
پرواز به مقصد حرم الرضا

با یه بلیط هواپیمای تهران - مشهد، الان دیگه 2 ساعته میرسی به هتل و یه استراحت کوچیک می کنی و یه ربع بعد توی حرم، سفر به مشهد مقدس همیشه اینقدرها هم ساده نبوده ها. یه زمانی، وقتی اراده می کردی بری پابوس آقا، یک ماه بعد تازه می رسیدی به مشهد و دو هفته هم باید اونجا می موندی و یک ماه که توی مسیر برگشت بودی. حداقل یه تابستون زمان می برد تا دلی از زیارت در بیاری و اینقدر خسته می شدی که گاهی از همون راه دور سلامی میفرستادی.

تا همین چند سال پیش برای یه سفر به مشهد الرضا، باید کل خانواده رو جمع می کردی و با اتوبوس یا ماشین خودت، یه عالمه راه از تهران به مشهد رو گز می کردی. اما حالا دیگه اوضاع فرق کرده. الان دیگه با یه سفر هوایی خیلی سریع تر و مطمئن تر و راحت تر می تونی خودتو برسونی پیش آقا و از هیچ جای زندگیت هم لازم نیس که عقب بمونی. در ادامه با اخبار گردشگری همراه باشید تا سفری لذت بخش به مشهد مقدس داشته باشیم. یه بلیط هواپیما تهران مشهد،با یه تخفیف خوب می خری و دو ساعت بعد رسیدی به مقصد. حالا تازه تصور کن که اهل بندرعباس هستی و دلت خیلی تنگ می شه واسه زیارت مشهد الرضا.



بلیط هواپیما که این روزها خیلی راحته خریدنش. خرید اینترنتی بلیط هواپیما کار رو برای همه راحت کرده. توی خونه با چند تا کلیک ساده میشه یه بلیط هواپیما برای یه سفر به مشهد رو از وب سایت www.mrbilit.com گرفت و دیگه هم لازم نیست گرمای هوا رو تحمل کنی تا بری یه آژانس مسافرتی پیدا کنی و به جاش میتونی سفرت رو برنامه ریزی کنی.

مزایای سفر به مشهد با هواپیما

این روزها هزار تا راه مختلف برای رفتن به مشهد وجود داره. با قطار و اتوبوس یا با تورهای گردشگری و یا حتی تنهایی با ماشین خودتون. میتونین یه بلیط قطار تهیه کنین و ساعت ها توی قطار منتظر بشینین و از زیبایی های مسیر لذت ببرین. یا یه بلیط اتوبوس بخرین و با خانواده توی اتوبوس کنار هم باشین و سفر دوستانه تری رو تجربه کنین. اما هواپیما چی؟ چرا سفر به مشهد با هواپیما خیلی راحت تره؟ چند تا دلیل داره که بهتون میگیم!

هواپیما؛ سریع ترین نوع حمل و نقل

سفر به مشهد معمولا یه سفر تفریحی زیارتیه پس یا توی تعطیلات اتفاق میفته یا آخر هفته ها که خب خیلی ها دوست دارن بیشتر این زمان رو در مشهد سپری کنن و نه در مسیر. با خرید یه بلیط هواپیما تهران مشهد میتونین دو ساعته یه مسیر 10 ساعته رو برین و بیشتر از بودن در مشهد لذت ببرین تا سختی راه.

امنیت بیشتر

چه خودتون راننده باشین چه شخص دیگه ای، همیشه رانندگی پر از استرس و خطره. شما با تهیه یه بلیط هواپیما هم طول مدت بودن در مسیر رو کمتر می کنین هم خودتون رو به یه ناوگان مطمئن می سپرین که همه ی تلاشش اینه که شما سفری اروم و بی دغدغه داشته باشین.

ساده ترین راه ممکن

سفر به مشهد با هواپیما ساده ترین راه ممکن برای انجام این کاره. شما با خرید اینترنتی بلیط هواپیما، یک بلیط هواپیما شیراز مشهد می خرین و سوار هواپیما می شین و براحتی به مقصدتون می رسین. دیگه نگرانی برای حمل وسایل و همینطور معاینه فنی و ... برای شما وجود نداره.

بلیط هواپیما اصفهان مشهد و یا بلیط هواپیما از هر نقطه ایران به مشهد، سفر به این شهر زیارتی رو خیلی هیجان انگیز کرده. این بار که چمدونتون رو بستین یه بلیط هواپیما به مقصد مشهد بخرین و از تعطیلات حسابی لذت ببرین!

منبع: www.malisazman.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها