رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی۲۰۱۸ برگزار شد و علی مکوندی برای ایران وزنه زد که موفق به ثبت رکوردی نشد. او در حرکت یک‌ضرب سه مرتبه وزنه ۱۵۳ کیلوگرم را انداخت و از بازی‌های آسیایی اوت شد. مکوندوی پس از مجید عسگری دومین وزنه‌بردار اوت شده ایران در بازی‌های آسیایی است.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۷۵

مرد طلایی قایقرانی پنجم شد

رقابتهای فینال رویینگ بازیهای آسیایی صبح دیروز انجام شد و در اولین مسابقه تکنفره محسن شادی نماینده ایران نتوانست به مدال برسد. شادی که دو طلای بازیهای آسیایی را در کارنامهاش دارد در این دوره نیز مدعی کسب قهرمانی بود اما در فینال تکنفره سبک وزن دستش از مدال کوتاه ماند و پنجم شد.

ناکامی دوچرخه سواری جاده ایران

رقابت‌های دوچرخه سواری جاده بازی‌های آسیایی به پایان رسید و ایران نتوانست در ماده تایم تریل انفرادی مردان صاحب مدال شود. آروین گودرزی در رقابت با ۱۷ رکابزن دیگر در رده ششم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند. این در حالی است که در بازی‌های آسیایی۲۰۱۴ ایران یک مدال نقره و یک برنز گرفته بود.

3 نقره و یک برنز، پایان پرونده رویینگ

رقابت‌های فینال رویینگ‌ چهارنفره مردان آخرین مسابقه‌ای بود که پاروزنان ایران در آن شرکت کردند و با ایستادن در جایگاه پنجم، از رسیدن به مدال بازماندند. تیم قایق‌رانی سال گذشته با هدایت جیوگانیک رومانیایی و در شرایطی که قایق استاندارد در اختیار نداشت قهرمان آسیا شد اما بعد از یک سال نه‌تنها روی سکو نرفت بلکه به مقام پنجم بازی‌های آسیایی رسید. با این نتیجه کار رویینگ ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی به پایان رسید و پرونده این رشته با کسب سه مدال نقره و یک برنز توسط دختران قایقران بسته شد. رویینگ مردان ایران در بازی‌های آسیایی بدون مدال ماند.

صعود والیبال ساحلی ایران به یک چهارم نهایی

در ادامه رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، تیم ملی الف ایران (با ترکیب رئوفی - میرزاعلی) رو در روی تایلند قرار گرفت و با پیروزی 2 بر صفر توانست قاطعانه به جمع هشت تیم برتر بازی‌های آسیایی راه یابد. تیم ملی ساحلی ب ایران نیز با شکست ژاپن به جمع 8 تیم برتر راه یافت.

خداحافظی مجتبی عابدینی از دنیای شمشیربازی

پس از پایان رقابت‌های تیمی شمشیربازی اسلحه سابر که با شکست ۴۵ بر ۳۲ سابریست‌های ایران برابر قهرمان جهان همراه شد، مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی اسلحه سابر ایران که مقام چهارم المپیک را در کارنامه دارد در ۳۴ سالگی از دنیای شمشیربازی خداحافظی کرد. عابدینی در این دوره از بازی‌های آسیایی دستش از کسب مدال در بخش انفرادی کوتاه ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها