در دومین روز از رقابت‌های جوجیتسو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی، ۳ نماینده ایران به مصاف حریفانشان رفتند که هر ۳ آن‌ها با شکست از رسیدن به مراحل بالاتر بازماندند.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۱۱
شکست هر ۳ جوجیتسوکار ایران در بازی‌های آسیایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، در ادامه رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و در روز دوم این رقابت‌ها،۲ نماینده ایران در قسمت مردان و یک نماینده ایران در بخش بانوان به مصاف رقبایشان رفتند.

در وزن ۶۲- کیلوگرم مردان، محمدرضا عیدی در دور نخست و در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر حریفی از اندونزی با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی برابر آرالی آقایف از ترکمنستان شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

در وزن ۹۴- کیلوگرم مسعود جلیلوند ابتدا حریفی از مغولستان را با اخطار شکست داد اما در مرحله یک هشتم نهایی مقابل زید سامی از اردن شکست خود و وی نیز از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

در بخش بانوان نیز نسیم محمدی دومین و آخرین نماینده جوجیتسو ایران در بازی‌های اسیایی بود که در دور نخست برابر حریفی از تایلند ۳ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا، روز گذشته(جمعه) نیز مهران ستار در ۵۶- و امیر حسین خادمیان در وزن ۶۹- و ناهید پیرهادی در وزن ۴۲- کیلوگرم با قبول شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها