بازی های آسیایی جاکارتا امروز در رشته های مختلفی پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۹۴
چشم ژاپن به دنبال چین، چشم ایران به دنبال کره جنوبی (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، پیش از اینکه تغییر و تحولات در جدول مدال آوران به وجود بیاید این جدول را مرور می کنیم. چینی ها بدون رقیب و با 140 مدال در صدر هستند. 66تای این 140 مدال طلا است.

ژاپن نزدیک ترین تعقیب کننده چین است که البته امکان ندارد به چین برسد. چینی ها تا این لحظه 104 مدال گرفته اند که 30 تایش طلا است. ژاپنی ها سعی می کنند حداقل تعداد مدال هایشان به چین نزدیک شود.

کشور شماره سه در جدول مدال آوران کره جنوبی است که تا این لحظه 78 مدال ثبت کرده که از این تعداد 23 عدد طلاست. ایران هم در حالی که با 31 مدال که 12 تایش طلاست تلاش می کند حداقل از لحاظ کسب مدال به پای کره جنوبی برسد چرا که بسیار بعید است ایران در مدت باقی مانده از بازی های آسیایی آنچنان مدال آوری کند که تعداد طلاهایش از عدد 20 بگذرد.

نزدیک ترین تعقیب کننده ایران در جدول رده بندی هم اندونزی است که تا این لحظه 32 مدال گرفته (یکی از ایران بیشتر) اما چون تعداد طلاهایش کمتر است و تا این لحظه 9 طلا ثبت کرده در رده پنجم قرار گرفته است. با توجه به اینکه اندونزی میزبان است و برخی از داوری ها کاملا یک طرفه به نفع این تیم دیده می شود خطر این وجود دارد که در روزهای آینده اندونزی جای ایران را در رده چهارم بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها