تیم فوتبال امید ایران فردا در نخستین بازی خود در بازی های آسیایی جاکارتا به مصاف تیم ملی فوتبال عربستان سعودی می رود.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۱۰
رقابت های فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا از فردا آغاز می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال امید ایران که در سال های گذشته باز هم مثل همیشه برای صعود به المپیک حسرت به دل ماند حالا می خواهد با قهرمانی در جاکارتا ذره ای از آن ناکامی را فراموش کند.

تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی در کنار عربستان، کره شمالی و میانمار در گروه مرگ قرار گرفته است.

شاگردان زلاتکو کرانچار از سه ماه پیش تمرینات آماده سازی خود را به منظور حضور در این رقابت ها آغاز کردند و حالا پس از پشت سر گذاشتن چندین مرحله اردو به قهرمانی در اندونزی فکر می کنند. تیم ایران در نخستین گام قرار است به مصاف امیدهای عربستان می رود.

عربستان سعودی حریفی بسیار سخت است و در رده امیدها در سطح قاره آسیا مدعی محسوب می شود. با این شرایط تیم ملی امید کشورمان باید در نخستین گام مقابل این تیم قرار بگیرد. عربستان سعودی سخت ترین حریف ایران در مرحله مقدماتی محسوب می شود.

غربال گری 100 نفره

تیم امید با 20 بازیکن به اندونزی رفته است. این بازیکن حاصل غربالگری 100 نفره است. این غربال گری در مدت زمان کوتاهی انجام شد.

بازی های آسیایی جاکارتا در رده سنی زیر 23 سال انجام می شود اما تیم ها می توانند از سه بازیکن بزرگسال هم بهره ببرند. تیم امید ایران اما بدون فکر کردن به بازیکنان بزرگسال فقط از بازیکنان زیر 21 سال در این رقابت ها استفاده می کند.

عربستان حریف تیم امید ایران با بازیکنانی بسیار قدرتمند پا به این مسابقات گذاشته است. این تیم از بازیکنان الاهلی، الهلال، النصر و الاتحاد تشکیل شده که همگی از تیم‌های درجه یک کشور عربستان هستند و با تجربه فراوان پا به این رقابت‌ها می‌گذارند.

تیم امید شروع کننده رقابت کاروان کشور ایران در بازی‌های آسیایی است که شعار یک‌ایران یک صدا را برگزیده است. قطعاً پیروزی تیم امید در اولین رقابت از بازی‌های آسیایی مقابل رقیب سنتی فوتبال ایران، عربستان سعودی باعث افزایش روحیه کاروان ورزشی ایران خواهد شد و از این بابت مسئولیت بازیکنان تیم امید سنگین‌تر است.

با توجه به شش گروهی بودن مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی دو تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می‌شوند و از بین شش تیم سوم گروه‌های حاضر در این مسابقات چهار تیم برتر هم به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند.

برنامه‌ بازی‌های ایران که همه از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

۲۴ مرداد

ایران - عربستان

۲۶ مرداد

ایران - کره شمالی

۲۹ مرداد

ایران - میانمار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها