کد خبر: ۱۱۵۸۹۸۵

# بستنی ـــ گران

زندی از تهران:

قیمت بستنی دوبرابر شده است چرا؟ آیا دستمزد کارگران افزایش زیادی داشته است یا مواد اولیه؟ چرا کارخانههای تولیدی لبنی قیمتها را چند برابر افزایش دادهاند؟

# مترو ـــ نقشه

روانخواه از تهران:

با توجه به راه اندازی خط 6 مترو تهران، مسئولان مترو چرا نسبت به نصب نقشه این خط در سایر خطوط اقدامی نکردهاند؟

# مستمری ــ درمان

جمعی از بازنشستگان:

با این حقوقی که مستمریبگیران دریافت میکنند کدام نیاز خود را برطرف کنند؟ با توجه به هزینه دارویی بازنشستگان به نظر میرسد سلامت این افراد نیز در خطر است.

# پارک ـــ کودکان

طاهری از تهران:

پارک کوچه 21 واقع در 15 متری سوم به چهارم افسریه با وجود فضای خالی، وسایل بازی مختص کودکان کمی دارد، از شهرداری منطقه 15 درخواست میشود تعداد وسایل بازی را افزایش دهد.

# واردات ـــ عدس

عبدلی از اردبیل:

با وجود تولید انبوه عدس توسط کشاورزان دولت اقدام به واردات این کالا کرد و محصولات کشاورزان بدون خریدار باقی مانده است.

# تعویض ـــ تیم اقتصادی

طیبی از خوزستان:

چرا تیم اقتصادی دولت که به نظر میرسد توان حل مشکلات اقتصادی را ندارند تغییر پیدا نمیکند؟ از مجلس محترم درخواست رسیدگی و ورود به این موضوع را دارم.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

جوابیه

در پی درج پیامی در 7 مرداد 1397 با عنوان «مترو، آنتن» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در بررسی و هماهنگیهای انجام شده با اپراتورهای همراه اول و همچنین ایرانسل، مقرر شد نمایندگان شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه و اپراتورهای مذکور بازدید میدانی نسبت به آنتندهی را در ایستگاهها و تونلهای مترو انجام داده و نقاط کور آن شناسایی و در اسرع وقت نسبت به پوشش آنتن‌‌دهی تلفن همراه اقدامهای لازم انجام پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها