یک دوره‌ای بازار سمینارهــا و سخنـــرانی‌های انگیزشی که راه و رسم موفقیت را به مردم یاد می‌دادند خیلی داغ بود.سمینارهایی که گرته‌برداری ناقصی بود از سمینارهای مشابه خارجی.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۶۷

آن دورهای که بعد از پخش فیلم راز از شبکه چهار خیلیها دنبال پیدا کردن کوتاهترین ، بیدردسرترین و بیتلاشترین راه برای رسیدن به موفقیت بخصوص در زمینه میلیونر شدن بودند.

چه بخواهیم ، چه نخواهیم حالا دیگر تقریبا ثابت شده ما ایرانی‌‌ها قبل از اینکه باهوش باشیم، زرنگیم یا میخواهیم زرنگ بازی دربیاوریم برای همین سرمان را مثل کبک میکنیم توی برف و فکر می کنیم دیگران ما را نمیبینند.

البته این را هم قبول کنیم که واقعا گاهی نمیبینند ! که اگر میدیدند ،تنور کاسبان سمینارهای انگیزشی و موفقیت هنوز داغ نبود !

آنهایی که واقعا دنبال انگیزه و راههای درست رسیدن به موفقیت و تکنولوژی ذهن و... هستند در دنیای پیشرفته امروزی با یک جستوجو در اینترنت به بزرگترین و معتبرترین سایتها و مراکز موفقیت دسترسی پیدا کرده و متوجه میشوند که تئوریسینهای بزرگی که فیلم راز را ساختند، سالهاست آن را بازنگری کرده و اشکالاتش را برطرف کردهاند و دیگر نمیگویند بدون هیچ تلاشی میتوانید به همه خواستههایتان برسید، آنها راه درست برای به ثمر رسیدن تلاشها را آموزش میدهند برای همین، طرفداران آنها کسانی هستند که هدفمندند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش میکنند و دیگر منفعل یکگوشه نمینشینند.

اما آنهایی که هنوز از برگزاری سمینارهای انگیزشی نان میخورند تمایلی ندارند حتی خودشان را بهروز کنند و متدهایشان را تغییردهند، حالا شما فکر کن چطور میخواهند راه رسیدن به موفقیت را به مردم نشان دهند؟

چند روزی است پیامک به تلفنهای همراه ارسال میشود با این مضمون « همایش مرد بدون دست و پا ؛ نیک وویچیچ» ! یکی نیست به برگزار کنندگان این مراسم یادآوری کند که نیک وویچیچ دلقک نیست که برایش چنین تبلیغ میکنید، او یکی از بزرگترین سخنرانان انگیزشی است که از بچگی بدون دست و پا در استرالیا متولد شده و تاکنون به بیشتر کشورهای دنیا سفر کرده و برای طیف نوجوان و بخصوص دبیرستانی‌‌ها سخنرانی کرده تا به آنها ثابت کند هیچ مانعی نباید آنها را متوقف کند.نیک مردم را به تلاش و حرکت تشویق می‌‌کند. حالا که قرار است به ایران بیاید تبدیل شده به «مرد بی دست و پا» .

برگزار کنندگان این سمینار! وقتی نگاه خودتان به این انسان متفاوت دنیا چنین کوچک و معیوب است؛چگونه میتوانید توقع داشته باشید در ذهن و روان مردم تاثیر مثبتی بگذارید و راه و رسم موفقیت را به آنها نشان بدهید؟

فرزانه عطار

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها